Svar

Inviter til WebTV? Nix!

Jeg er lidt nysgerrig. Er jeg den eneste TCD kunde, der oplever at der fortsat er problemer med at invitere andre i familien til at se webtv på pcén? Eller er jeg bare en uheldig kunde?

D. 3.dec 2011 skrev jeg at det ikke virkede til Support. I januar (rigtigt, først i januar) ringede en meget venlig supporter og fiksede det efter ca. 5.min via telefonen.

D. 14.feb forsøger jeg så at oprette for et nyt familemedlem - NØJAGTIG  den samme fejl, men denne gang er der er en supporter der ikke ved noget og som forgæves efter mange timer giver op og fejlmelder!

Andre som har gode oplevelser og ikke mindst løsninger?

Jesper

icon

Bedste svar af Rabo 25 marts 2012, 14:07

Hej Jesper

Jeg gør da lige et forsøg :-)

Invitér en bruger på normal vis.

Når brugeren modtager invitationen, og trykker på linket i mailen, må vedkommende ikke være logget ind.

Efter tryk på linket i mailen, skulle der gerne komme en hjemmeside op, hvor der står "Få adgang til TDC's tjenester", og herunder skal man trykke på linket "Opret TDC Login".

Følg vejledningen som guider dig igennem oprettelse af et nyt brugernavn, og herefter skulle diverse tjenester inkl. WebTV gerne virke.

Jeg har i hvert fald testet dette, med positivt resultat, flere gange nu.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jesper

Der har desværre været nogle driftsforstyrrelser på denne funktion.

Fejlen blev rettet første gang d. 27/12, men er nu opstået igen, og vores teknikere troede egentligt at de kunne have den rettet til i dag, men der er opstået et nyt problem, så lige nu tør jeg ikke sige andet, end at der fortsat arbejdes på at få det løst.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Tak for dit svar. Det var rart at vide, at det er en fejl som I arbejder på og at det dermed vil vise sig at komme til at fungere.

Vh Jesper Glad humørikon

Omdømme 2

Hej Jesper

Det går lidt op og ned med fejlretningen her.

Men problemet lige nu er, at man ikke kan invitere en bruger med et eksistrende brugernavn, dvs. hvis du inviterer en, som opretter et nyt brugernavn i invitationsprocessen, så virker det.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Tak for nyt. Jeg er usikker på hvad du mener med at oprette en nyt brugernavn i processen? Kan du ikke skrive en procedurefremgang som jeg kan følge?

Vh Jesper

Omdømme 2

Hej Jesper

Jeg gør da lige et forsøg :-)

Invitér en bruger på normal vis.

Når brugeren modtager invitationen, og trykker på linket i mailen, må vedkommende ikke være logget ind.

Efter tryk på linket i mailen, skulle der gerne komme en hjemmeside op, hvor der står "Få adgang til TDC's tjenester", og herunder skal man trykke på linket "Opret TDC Login".

Følg vejledningen som guider dig igennem oprettelse af et nyt brugernavn, og herefter skulle diverse tjenester inkl. WebTV gerne virke.

Jeg har i hvert fald testet dette, med positivt resultat, flere gange nu.

Vh.

Rasmus - TDC

Nu virker det.

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$