Invitation af familiemedlemmer til TDC tjenester

Jeg inviterede et familiemedlem til mit tdc så hun kunne se tdc tv. Hun fik nedenstående mail, hvor hun skulle aktivere et link, som ikke var der. Kan nogen forklare dette? Mvh Martin1000

&Aelig;ndring af abonnement

Hej xxx
Du er blevet inviteret til at benytte en af TDC's mange tjenester af xxx.
Med TDC's tjenester får du masser af underholdning.  Du kan downloade millioner af musiknumre med TDC Play, leje film uden at gå uden for en dør og se dit yndlingsprogram på pc'en med TDC WebTV. Lige præcis hvilke tjenester du har adgang til, afhænger af de produkter jeres familie eller husstand har hos TDC.
Det koster dig ikke ekstra at benytte TDC's tjenester, da der allerede er TDC Bredbånd i husstanden. Dog koster det 29-49 kr. at leje en film med TDC Film.
Det er hurtigt og nemt at få adgang til tjenesterne. Klik på linket nedenfor for at acceptere invitationen og oprette et TDC Login. Inden for få minutter vil du kunne downloade musik med TDC Play, se film på nettet osv.
Få adgang til TDC's tjenester
Er du ikke den tiltænkte modtager, bedes du slette denne mail.

Copyright © 2011 TDC. Alle rettigheder forbeholdes.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Martin1000.

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige selv prøvet og sende en invitation.

Selve linket er der hvor der står "Få adgang til TDC´s tjenester", altså 3. sidste linie.

Har hun ikke et link der, så må det være et problem med måden hun modtager mails på.

Kan være sikkerheden er sat for højt, således mails ikke viser links eller lignende. 

Mvh René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P