Svar

intet telefonstik

• irh
  • 0 kommentarer
Jeg er næsten lige flyttet ind i en ny lejlighed. Jeg vil gerne have tdc TV, men der er ikke noget telefonstik i lejligheden. Hvad gør jeg? Er det noget jeg kan få lavet, og er det meget dyrt?

icon

Bedste svar af miela1 10 september 2010, 19:37

Hej.

Du kan ringe til TDc og spøre om de kan sette stik op. ellers kan det være din lokale elektrikker kan, hvad angår prisen ved jeg det ikke, men hvis det er en lejet lejlighed skal din udlejer betale for det.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Du kan ringe til TDc og spøre om de kan sette stik op. ellers kan det være din lokale elektrikker kan, hvad angår prisen ved jeg det ikke, men hvis det er en lejet lejlighed skal din udlejer betale for det.

Jeg vil lige tillade mig og rette dig miela1 der står ikke nogen steder i lejeloven at der skal være telefon stik i lejlighederne bare for god ordens skyld

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Ja du har ret

http://www.familieadvokaten.dk/index.asp?hovedramme=/breve-700/b700-428.html

jeg regned med at det var sådan, efter som der står i min lejekontrakt at hvis der er fejl eller mangler i installastioner forplikter udlejre sig til at udbedre dem.

man man kan jo ringe til sin udlejer og spørge.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)