Intet signal med fjernbetjening

Hej..

Jeg har et problem med 2 af mine 3 TDC-fjernbetjeninger.. Det er som om fjernbetjeningen ikke sender signal til boksen. Man kan hverken slukke boksen, justere lyd eller program. Dog lyser TV-knappen hver gang jeg trykker på en tast, har også prøvet at skifte batteri på fjernbetjeningen. Ligeledes at genstarte boksen, slukke strømmen til den osv, har endda prøvet at programmere fjernbetjeneren igen. Den 3. fjernbetjening virker fint på alle mine 3 bokse. Det er altså noget med signalet mellem boks og og de 2 itu fjernbetjenere tror jeg. 

Noget i kender til og ved hvad man skal gøre ? 

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej SimonOstergaard

Velkommen til TDC Forum.

Du skriver, du har prøvet at skifte batterier, så vil jeg kun bede dig prøve at trykke en gang på "TV/STB" i vestre hjørne.

Hvis dette ikke afhjælper problemet, kan du med fordel tage de 2 fjernbetjeninger med i en TDC Butik, som vil fejlrette videre.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin !

Jeg har i adskillige dage ikke kunne få min fjernbetjening til at virke. Jeg så dit svar til indlægget "intet signal med fjernbetjening". Trykkede een gang på TV/STB knappen og nu virker det perfekt. 1000-tak for hjælpen og tak til brugeren som stillede spørgsmålet !  :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bison

Det var så lidt, glad for at det virker for dig :-)

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej. Jeg har samme problem som er beskrevet her i tråden. Fjernbetjeningen lyser grønt når man trykkeer på den, men den kommunikerer ikke med tv'et. jeg har prøvet at genstarte systemet og trykke på TV/STB knappen, men deth ar desværre ikke hjulpet.

Fjernbetjeningen har virket upåklageligt indtil for en uges tid siden, hvor den så begyndte at blive træg, men vi kunne dog få den til at virke med flere tryk. Nu virker den desværre slet ikke.

Så jeg går ud fra at jeg skal en tur forbi en tdc butik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P