Intet net ved download

Hejsá TDC

Når jeg downloader selv de mindste filer ryger nettet på alle andre enheder i huset inc den enhed der downloades til downloaden forsætter som den skal men der er intet net på hverken tv eller ipad eller de andre enheder der er tilsluttet nettet (ingen betydning om det er trådløst eller kabelforbundet)

Når vi starter VIAPLAY op på en pc forsvinder nettet i ca 30sek på alle enheder.

Har i nogen løsning på problemet jeg har haft ringet til kundeservice for lang tid siden men det gav intet resultat han ville sætte en søgning på mit abb. Men jeg har ikke hørt noget fra jer siden :-(

Hygge og god weekend fra

Lekrim

1 Kommentar

Hej Lekrim

Nej og du skal heller ikke forvente at høre noget fra TDC her på siden. Hvis du vil være sikker på respons fra TDC, til at afhjælpe dit problem, er du nød til at ringe til hotmail. 80 80 80 47.

Det er et Kunde til kunde forum, og hvis andre kunder skal kunne hjælpe dig, kunne du prøve at fortælle hvad dit udstyr hedder og hvad du evt. har gjort.  (Ved ikke om det er nødvendigt, men det skader ikke. De der it-nørder elsker at sortere i oplysninge :-) )

Håber der er andre kunder der kan gå ind og hjælpe dig herefter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)