Svar

intet billede - kun TDC

ØV, nu ville jeg lige se tv-nyhederog så er der kun et hvidt billede med et blåt TDC. Og jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får stillet over til tv-nyhederne.  Kan nogen hjælpe?

HVIS det er fordi der ikke er noget signal fra masten - tilgangene heri huset er tjekket! kunne det så ikke oplyses på tv´ét eller på hjemmesiden? lise

icon

Bedste svar af Neonus 29 september 2010, 20:23

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1049520582&dogtag=p_help_abo_drift_tv

der står at der er forstyrrelser i hele landet

Se original

13 Kommentarer

Hej. . . .

Jeg har heller intet signal på mine tv.

/Tim

Heller ikke noget billede her.

Og når jeg ringer til deres hotline så siger de at alle medarbejdere er optaget prøv senere. I det mindste kunne de da sætte mig i kø!

Det samme gælder for mig, og jeg har forsøgt både genstart af TDC Box, TV Box og nulstilling af TV Box (med genindlæsning af software). Har tjekket for driftsforstyrelser på nettet. På telefonen siger TDC at der er pixelfejl for nogle brugere over hele landet. Men pixelfejl kan man da ikke rigtig kalde det.

Det hele startede med at jeg fik fejlmeddelelse på skærmen når jeg forsøgte at optage (fik at vide at signalet var midlertidigt afbrudt - trods det at jeg sad og så programmet jeg ønskede at optage)... ??? Så genstartede jeg - det skulle jeg nok aldrig have gjort - boksen vil slet ikke starte ordentlig op - grøn lampe, men den henter ikke korrekt klokkeslet.

Mvh.

Martin

Jeg har sammeproblem. Kunne heller ikke optage så genstartede modem, box osv og nu har jeg heller intet billed øv øv Gal humørikon

Kun tdc skiltet vises,

Har ellers tjekket for drift forstyrrelser, hvor der ingen meddelelser var, prøvet derefter en genstart.. Uden held, samt en en nulstilling af digitalmodtager, med det resultat at det blå tdc skilt stadigvæk er eneste underholdning i mit tv..!

Præcis samme oplevelse som ovenstående.

Jeg kunne ikke se optagede programmer, så jeg genstartede med det resultat at der nu kun vises tdc-logo og uret på boksen viser kl. 12.

Jeg kunne ikke komme igennem på telefonen, og der står ikke noget under driftsforstyrrelser.....

Ville gerne have set fodbold i aften Trist humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=4
HJælp!

Jeg har samme problem, min box vil heller ikke vise billeder og afspille lyd. Jeg kan også kun se det hvide/blå tdc logo!!! JEG VIL SE FODBOLD! Svar mig TDC!!! 

TDC TV - I hele landet

På TDC TV i I hele landet opleves der i øjeblikket driftsforstyrrelser med signalet. 
Vi arbejder på højtryk på at løse problemet. 
Vi beklager meget de gener det medfører.

Venlig hilsen
TDC Kundeservice

Detaljerede oplysninger

Årsag til driftforstyrelse: Softwarefejl

Landsdel: Danmark

Problemet er opstået: 29/09 kl. 19:33

Næste opdatering: 29/09 kl. 21:36

Sidst opdateret: 29/09 kl. 19:40

Status: 29.09.10 19:36/mekra
Fejlretning er påbegyndt.

SÅ ER DER HUL I GENNEM DRENGE! Meget glad humørikon SÅ ER DER FODBOLD IGEN!

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1049520582&dogtag=p_help_abo_drift_tv

der står at der er forstyrrelser i hele landet

Tak Graves...

Hvis det er hele landet og  der er fodboldkamp i aften, bliver der sikkert arbejdet på højtryk for at udbedre fejlen 

jeg har fået billede på det ene tv Glad humørikon det andet er ved at genstarte så håber jeg de begge virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)