Intet billedcover på musikalbum's

Hey.

Vi har alt vores musik liggende fra TDC Play på vores HomeDisk i "Musik" mappen, men vi kan ikke se cover billederne på nogen af de pc'er vi har i hjemmet.

Vi har prøvet at opdele hvert album med coverbilled i separate mapper, men uden held.

Hvad gør vi??? 

[i]

6 Kommentarer

Hej Roulade

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg ved ikke rigtig hvad i mener, da jeg ikke har TDC-play, men hvis det er i windows Media Player med styresystem 7 i har problemet, har jeg en løsning. (Det kan også være fordi I har forandret mapperne og så kan det måske hjælpe at gensarte det hele.)

Hvis det er i Windows media player, skal du åbne programmet, findet coveret du vil have udskiftet. Åbne stifinder, og finde mappen med det album du vil arbejde med. I mappen finder du det jpg-billede der er coveret. (Det kan hedde AlbumArt.jpg) Højreklikke på det og gå tilbage til Windowsmedia player.

Marker det forkerte cover - højreklik og indsæt coveralbum. Det står et stykke nede i gardinet.Glad humørikon

Redigeret: Fjernet to overflødige billeder.

Det er Windows Media Player i Windows 7 vi bruger, og din guide virker også til det musik der ligger internt på hver af vores PC'er, tak for det! Glad humørikon....Men valgmuligheden "Indsæt coveralbum" har vi ikke når musikken og coveralbummet ligger på HomeDisken.

Vil det sige at afspilning af musik fra en HomeDisk/NAS i Windows Media Player 12 kun er uden albumcover??? Trist humørikon  

Hej

Dit spørgsmål kan jeg desværre ikke besvare, så jeg håber at der en en anden bruger derlige ved hvad du skal gøre. Håber du får cover på alle dine album. Glad humørikon

Tråden er stadig åben for forslagGlad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Roulade

Jeg har ingen problemer med at få vist albumcoveret i Windows Media Player vedr. min musik på HomeDisken. Min musik ligger indtil videre i en mappe pr. album, og billedfilen med coveret ligger i samme mappe som musikfilerne.

Jeg ved desværre ikke, hvad årsagen kan være til dit problem, men jeg tror ikke, at det har noget med selve HomeDisken at gøre.

Mvh Stephen

Hej Alle,

Jeg sidder netop og slås med samme problem. Homedisk har alt fra TDC Play kopieret over, men ingen albumcovers vises. Det er i Homedisk egen medieafspiller jeg har problemet.

Mvh DetKanSkafte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P