intet billed

• Deltager
  • 8 kommentarer
Jeg har tændt for mit tv, men det kan ikke vise noget. Blev opmærksom på at tiden ikke var rigtig på boksen. På skærmen står der kun TDC. Er man ved at opdatere kanalerne, eller hvad er der galt?

13 Kommentarer

vi har det samme problem nettet virker fint... har prøvet af genstarte boxen men intet hjælper... hvad gør man så... har os har ringet ind men der bliver kun sagt alle linier er optaget vent venligst og så bliver røret smækket på...

Det samme her, intet billed men nettet virker..........

Ditto ingen TV og Telefon men i-net er ok ! Hotline ingen ting

Det samme her kun tdc billede hvad gør man
Her startede det med at nogle enkelte kanaler ikke ville vises..... så efter et stykke tid genstartede jeg boxen.... og nu har jeg også bare et TDC billed..... sur røv

Samme her træls,hvor skriver de hvad der sker?

Det er det samme her. Bor lidt udenfor Køge, hvor bor I andre henne, er det geografisk eller?

Hallo TDC, vågn op..!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har ikke noget billede på Kanal Charlie, de andre kanaler virker endnu. På dristinformationen står der intet om det.

Birgit

Nu virker det her igen... Tror det var opdatering til TV2 HD, nu er der den på kanal 70.

Nu virker det her igen.......

Hej

Jeg havde samme problem med TDC billedet.

Så slukkede jeg fire gange på knappen bag på boxen indtil tandhjulet kom.

Det tager lidt tid, men nu virker det igen.

Håber det er en hjælp.

hj100

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Her virker det også igen.

Birgit

samme problem her i Strøby Egede,- intet billed i dagt 1 1/2 time fra 19:45-ca 21:00 senest igår søndag samme problem kl 16:15

Render rundt og genstarter i en uendelighed

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P