internettv

Jeg har lige fundet ud af at TDC har skiftet player på deres internettv. Det betyder så at jeg er udelukket fra en del af mit abonnement. Årsagen er at jeg kører Linux på min computer og at tdc ikke har fundet det opportunt at tilgodese denne del af deres kundegruppe.

Er der andre der er i samme båd som jeg? Og hvad gør i ?

6 Kommentarer

Ja Jeg er der også. Har kun adgang til 11 ud af de 43 kanaler jeg betaler for og det er ikke nogen af dem jeg plejer at se. På tv boxen i stuen har der været nedbrud det meste af dagen. Så giv mig da en tagantenne og det analoge signal tilbage

Jeg glemte lige: bruger explorer

Det der irriterer mest er at jeg nu betaler for noget jeg ikke kan gøre brug af, og at tdc tror de skal bestemme hvilket styresystem jeg skal gøre brug af. Iøvrigt har jeg ikke set nogen som helst information om at denne ændring ville komme.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Vi har sendt denne videre til WebTV-folkene, der melder tilbag, at de er i gang med at se på en løsning, så også Linux-bruger kan få adgang til WebTV. Vi kan desværre ikke komme med en tidshorisont lige nu, men når/hvis der kommer en løsning (eller en workaround), så vender vi tilbage her.

/Ulf

Hej TDC (Ulf),

HTML5 og WebM - virker på tværs af platforme, så kan vi Linux brugere også være med.

Kan i ikke lige lægge et link til den gamle WebTV player ind på Play siden, så vi kan bruge den indtil der er en løsning i Play?

Det virker ikke helt gennemtænkt at i skyder en løsning ned der virker for alle og erstatter den med en der udelukker alle os der ikke kører Windows?

/Thomas

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

For lige at følge op, så kan det godt se ud som om Linux-folket ikke får glæde af WebTV i denne omgang - desværre! 

Og uanset om vi valgte den HTML5-løsning, så ville den platform, vi er tvunget ud i at bruge (af årsager, vi ikke kan skrive om her) stadig kræve et plugin for at køre. 

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P