Internetforbindelse

Jeg har et lidt mærkeligt problem, når jeg starter min computer ( Bærbar ) første gang på dagen, er der ikke noget problem med at komme på nettet, hvis jeg så lader computeren stå tændt nogen tid, en halv time eller mere, uden at bruge den kan jeg ikke komme på nettet, men hvis jeg så genstarter virker det igen. Hvad kan der være galt, er det måske computeren det er galt med, den er 4 år gammel, jeg har fra TDC fået et nyt modem og fået sat min internet forbindelse ned i hastighed, men det har ikke gjordt det meget bedre.

3 Kommentarer

Hej kurti

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Det var da iriterende. Jeg er ikke den rette til at vejlede dig, men jeg vil godt forsøge at komme med en ledetråd.

Jeg har læst i en anden tråd at det måske kunne have noget med kanaler at gøre. Mon det kan være det i dit tilfælde? Husk at gode råd på forum der efterprøves er på eget ansvar.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Netopia/m-p/32#M4

En anden bruger flyttede sin router 2 meter, og så var problemet løst. Det er da værd at prøve.

Hvis ikke ovenstående hjælper , syntes jeg du skal skrive igen. Så er der en anden bruger der er mere inde i de ting du spøger om. Håber du får det løst. Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kurti

Det kan være et problem med dit netværkskort. Prøv at kontrollere strømstyringen til dit netværkskort.

Denne computer> enhedshåndtering dobb.klik på dit nætværkskort og ind i strømstyring prøv at se på og afprøv de forskellige muligheder. Der kan måske være problemer med strømstyringen efter feks. pc standby eller dvaletilstand.

Dette kunne være en mulighed

Jeps! Jeg har nøjagtig samme problem, så jeg vil gerne høre om det, hvis du løser problemet!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)