Internet virker, men ikke tv'et.

Hej. 

Hele dagen idag har mine kanaler på tv'et ikke virket. Har forsøgt at slukke for internet boksen (som fjernsynet også er koblet til), uden held. Har trygget på reset knappen i siden, igen uden held. Når jeg tænder for boksen som er sat til fjernsynet via. HDMI kablet, så er der bare en hvid skærm, med TDCs logo på. Den har et par gange skrevet at den ikke virker med HDMI (hvilket den jo så har gjort, i al den tid vi har haft TDC hometrio. 

Er der en løsning på dette? 

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej llouise.

Prøv at genstart dit TDC udstyr ved, at følge denne TDC guide(husk at starte med først at tænde Homebox og få den op og kører ordnentlig, dernæst hoved-boksen):
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19381

Meld gerne tilbage om det har hjulpet.

Jeg har samme problem - kan se at der er problemer i Viborg og omegn... ????

Hej,

Kan varmt anbefale at prøve som Electronic henviser til, denne løsning virker selvfølgelig ikke hvis det er en fejl i området, men hvis i skal have mere info om fejlen og om i evt er ramt kan i kontakte os på 70703030, der har vi også mulighed for at fejlrette på problemet, hvis i ikke er ramt af den generelle fejl i viborg og omegnGlad humørikon

jeg fik det til at virke sent i aftes....

Det er jeg glad for, ellers skal du ikke tøve med at kontakte os. beklager de gener det har måtte medfører.

Jeg har prøvet at slukke begge bokse men det virker stadigvæk ikke ved mig Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)