Internet via mit TV

Hej....[i]

Jeg har et problem med mit Sony tv (model: KDL-46Ex724). Jeg kan ikke komme på det trådløse net via Tv´et. Jeg har lige anskaffet mig hometrio i forrige uge, og har siddet med problemet lige siden!

Jeg tænker; det burde ikke være så svært at aktivere det trådløse net på tvét. Jeg troede bare at jeg skulle skrive pin-koden til det trådløse net, og så var den sag ordnet, men nej.

Hver gang jeg forsøger at opsætte det trådløse net, står der på tv´et; "Systemet er stødt på en fejl. Kontakt Sony". Jeg har så kontaktet Sony, som skriver at jeg skal lave en undtagelsestilstand i routerens firewall. Jeg skrev tilbage at jeg ikke forstod hvad han skrev! Han svarede at TDC kunne ordne det for mig!!!

Det skal lige siges at mine tdc tv programmer virker!!! Det er kun internettet på tv´et der giver problemer. Har også prøvet at genstarte det hele m.m.

Håber der er nogle derude der kan hjælpe [i]

Mvh Zoala

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nu skriver du ikke hvad du har gjort, men i.flg. manualen til TVet kan du vælge VPSopsætning, så er det jo bare at trykke på knappen på venstre side af routeren når du har aktiveret det på TVet - så burde det virke.

Alternativet er jo at søge efter netværk, vælge det rigtige - dit eget, og indtaste netværksnøglen.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)