Svar

internet startside på x10

hej

jeg er nok blevet blind - men jeg kan ikke finde ud af at skifte startside på x10 android 2.1

tdc manualen siger:

• Tryk på Pil op for at åbne hovedmenuen.
  • Tryk på Indstillinger.
  • Tryk på Sony Ericsson.
  • Tryk på Browser.
  • Tryk på Angiv startside.
[i]
[i]

2[i]Skift startside  [i]

• Indtast adressen på den ønskede startside (f.eks. http://m.tdc.dk), og tryk på Færdig.
  • Tryk på OK.
...men den Browser menu kan jeg ukke finde på 2.1!

hjælp!

icon

Bedste svar af miela1 10 januar 2011, 20:33

Hej,

her er en vejledning, Jeg synes ikke jeg laver andet for tidenHumørikon med tunge

åben browser >> Klik mere kanppen(den med 4 firkanter) >> klik flere(cirkel med pil ned inden i) >> indstillinger >> Indstil startside.

håber det hjælper.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

her er en vejledning, Jeg synes ikke jeg laver andet for tidenHumørikon med tunge

åben browser >> Klik mere kanppen(den med 4 firkanter) >> klik flere(cirkel med pil ned inden i) >> indstillinger >> Indstil startside.

håber det hjælper.

perfekt tak!Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Tror du ikke det vil være nemmere hvis jeg bare sender mit katelog over vejledninger til digHumørikon med tunge

det kunne være en ide Blinkende humørikon

jeg må erkende at der er meget nyt at sætte sig ind i bare fordi mobilen nu er en smartphone

Omdømme 3

Ja, det er der.

men man kan jo også sige at en smartphone idag er en mini Tablet PC.

det er faktisk også muligt at køre Windows 3.11 og 95-98 på mange af demMeget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)