Svar

internet problemer

hej jeg har nu haft besøg af teknikeren og snakket med suporten som ikke kan hjælpe os

jeg håber at få noget hjælp her inde, mit problem er at de siger til os at der bliver åbnet for mange porte i vores router vi har homedue med 5mb det har kørt fint ind til for ca. 3 måneder siden jeg søger et program der kan vise os problemet vi sidder 5 på nettet og  vi kan ikke få en stører hastighed jeg håber at få lidt hjælp

icon

Bedste svar af HeinrichP 6 august 2011, 15:57

Jeg regner med programmet du leder efter er "TDC Netsupport", som ikke er understøttet mere, og som aldrig nogensinde vil blive lavet nye programmer heller.

Hvorfor kan du ikke få højere hastighed? - har du "Op til 20mbit"-abonnementet, eller er du ikke blevet opgraderet endnu? 

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg regner med programmet du leder efter er "TDC Netsupport", som ikke er understøttet mere, og som aldrig nogensinde vil blive lavet nye programmer heller.

Hvorfor kan du ikke få højere hastighed? - har du "Op til 20mbit"-abonnementet, eller er du ikke blevet opgraderet endnu? 

hej vi ligger i ud kanten til vi kan få meger, men vi har snakket om at få lagt et nyt kabel til min søsters hus så hun får sit eget men jeg ved ikke om det kan lade sig gører det håber vi for der vil gå næsten 10 år før de vil gører noget her

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, jeg håber Folketingets forslag om at ligge fiberkabler ned hver gang man skal renovere kloak går igennem. - Så kommer de ud til mig i 2050!! wuhuu!

Ring til TDC og spørg hvor meget du kan få. - det kan jo være de har opgraderet nogle centraler osv. 

Omdømme 2

Så er det dig der har ringet angående port-problemet, eller er det noget de selv har opdaget??

Få det på skrift fra teknikerne, at der er problemer med noget i din boks, da du så kan ringe til TDC på 80808047 og få éen tilsendt gratis.

Ellers tag boksen med til nærmeste TDC Butik, fortæl at der er problemer, og at du har det på skrift fra en tekniker. - De giver dig i hvert fald en ny uden ekstrabetalingtil porto osv. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)