Internet og telefon falder hele tiden ud


Vi har fået HOME Duo indenfor den sidste måned, men det er langt fra tilfredsstillende.

 

Forbindelsen falder hele tiden ud - flere gange om dagen. Vi lægger selvfølgelig kun mærke til det når vi er hjemme og har nettet og telefonen i brug, men det sker hele tiden.

 

Vi har været i den lokale telebutik og forsøgt at få hjælp, men bliver henvist til 80808047, hvor der indtil nu har været så lang ventetid på at komme igennem, så vi har opgivet.

 

Det er ikke til at leve med, og det ender i vores tilfælde muligvis med, at vi siger telefonen fra og må så nøjes med den dårlige internet-forbindelse.

 

Vi har tidligere lagt mærke til, at netforbindelsen ofte var nede, men vi har slået det hen og levet med det. Nu når vi har telefonen med så er det bare ikke til at holde ud.

 

Er der andre der er i samme situation mon?

 

Hilsen Bente

 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente

Ja, det fremgår bl.a. af mange tråde i dette forum, at andre har oplevet lignende problemer med en ustabil bredbåndsforbindelse og hyppige udfald.

Problemet skyldes ofte, at bredbåndsforbindelsen kører med en højere hastighed end telefonkablerne kan klare, så selvom det kan tage lang tid at komme igennem på 80 80 80 47, så er det den eneste fornuftige løsning. Dette link kan måske hjælpe til at finde frem til et tidspunkt på døgnet, hvor der ikke er helt så lang ventetid: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Jeg har også oplevet en periode med hyppige udfald og har erfaret, at glæden ved at have en helt stabil bredbånds- og telefonforbindelse langt overstiger irritationen og besværet med at få fat i TDC og få løst problemet. Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)