Internet konflikt mellem to udbydere?

• NM
  • 0 kommentarer
Hey jeg bor i blokhus og har internet hos telenor hvor jeg kun får 0.44mbit download og 0.30 upload... jeg burde have 10mbit download og 1mbit upload. Telenors foklaring er at der er konflikt mellem TDC.

Hvordan det?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hmm det burde der faktisk ikke være, men jeg må så sige at det er desværre et typisk Telenor svar det de kommer med der at det er TDC der er skyld i at din forbindelse ikke virker optimalt.

Har du prøvet at konfrontere Telenor kundeservice med dit problem?

Hvis ja, fik du noget konkret ud af det eller smed de bolden videre til TDC?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Enormt dårlig formulering af den Telenor medarbejder du har talt med. Har ellers indtryk af at de fleste af dem godt ved hvad det handler om.

Det der nok er ment er at der er fejl på enten linien, adsludstyr (Router, dslam).

Normalt vil din linie være op med min. 5 mb. Men er der samtidig datafejl i de data der kommer frem til dig måles linien dårligt. Det er også vigtigt at linien ikke bruges til andet end hastighedsmålingen når du måler. Samtidig bør det gøres med kabel og ikke trådløst. Men når disse ting er opfyldt bør du fejlmelde linien så den kan undersøges nøje. Det foregår på den måde at du fejlmelder til Telenor som så sender sagen videre til Tdc hvor du nok vil få besøg af en tekniker. Der er rigtig mange muligheder som årsag til at din linie kører dårligt. Det kan være alt fra alt for høj hastighed til kabelfejl og støj.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P