Internet hastighed.

• Deltager
  • 0 kommentarer
er ved at være noget så træt af tdc. nu har jeg fået en email hvor i der står at jeg kan få 20m/bit garanteret..

det er noget så meget falsk reklame som noget kan være. for i denne by jeg bor i kan de kun maks køre med 8m/bit uden der er udfald. hvor jeg med et mobilt internet fra anden udbyder kan træke mer samt mer stabilt.

så er det jeg tænker at nu må tdc se at komme ind i kampen. jeg har lidt forstand på ledninger og telekominikation, jeg har en ledning fra tdc,s central og ud til mit hus med 8 koberleder hvor af de kun bruger de 2, hvis nu de nosse får lagde alle ledninger sammen så vi får 2*4 ledninger ind så kan det jo være de kan lever beder internet til os kunder inden vi finder andre løsninger.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er da meget muligt du har forstand på ledninger - men du kan ikke stave og du har en ubehagelig tone. Hvis du spurgte ordentligt var der måske nogen der gad give dig et svar.

Vh

Peter

Hej Nutela.

Når du nu måler din hastighed, hvordan måler du den så?(trådløs el. med kabel)

det gælder om at tage vores test som ligger her: www.tdc.dk/1090 også skal du have kabel på den pc, du foretager målingen på. Hvis du har en Trio løsning så skal dine tv bokse være slukket.

Prøv dette, og skriv hvilken måling du får ud af dette.

har snakket flere gange med jeres kunde center og de siger at jeg ikke kan få mer ind 8m/bit i gennem mine ledninger. der for jeg syntes man burde prøve med at ligge de 8 leder sammen for at give folk en beder internet forbindelse.

har testet på jeres test fler gange ved at sætte kablet i ruteren fra computeren og pille tvet fra og der ligger den mellem 6,8 og 7,8 for det meste.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)