Internet explorer stopper med at fungere

Når jeg har fundet et album jeg gerne vil hente til computeren, så stopper mit internet explorer med at fungere og jeg skal starte internettet forfra. Jeg har lige fået en ny udgave af internet explorer. Er der noget sikkerhed der er slået til eller hvad skal jeg gøre? Håber i kan hjælpe. MVH Morten

5 Kommentarer

Hej Morten

Det kunne godt tyde på at du skal opdatere til den nyeste java.

Gå ind på tdc's testcenter og opdater din java, også selvom siden måske ikke mener det er nødvendigt.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Hvis det hjælper vil jeg anbefale dig dette lille program, der automatisk sørger for at dine små-programmer altid er opdateret. Heimdal-Agenten

hejsa. Tak for svaret. Jeg kan desværre ikke downloade noget som helst til min computer, så stopper internet explorer med at fungere. Jeg kan heller ikke downloade en anden browser (firefox eller lignende) så stopper mit internet med at fungere. Så det er nok ikke et tdc play emne, men bare generelt at internettet stopper med at fungere hvis jeg vil downloade noget. Håber nogen kan hjælpe. MVH Morten

Hej

Jeg har et forslag mere!

Prøv:

Menulinie - Funktioner - Internetindstillinger - Generelt -

Klik på "Slet" midt på siden.

Der skal være markering ud for:

Bevar data om favoritwebsteder

Midlertidige internetfiler

Cookies

Oversigt

klik på "Slet"

luk browservinduet og åben det igen

Hjælper det på problemet?

Hejsa. Nej desværre. Internet explorer lukker stadig ned når jeg forsøger at downloade sange hos tdc play. Internettet lukker også ned når jeg forsøger at downloade en anden webbrowser

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv med - Internetindstillinger - Avanceret og tryk på Nulstil.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)