Internet Explorer 8

Jeg har brug for hjælp:

Kan ikke komme ind i Internet Explorer fra min hjemme-pc. Dvs. jeg er uden netadgang, hvilket er uheldigt!

Benytter TDC mobilt bredbånd og alt fungerer o.k. til og med meddelelsen: TDC er tilsluttet.

Så søger jeg at åbne internetforbindelsen, men får straks at vie, at Internet Explorer har fundet en fejl og lukker ned samt ser det lille pop-up billede, hvor jeg kan fejlmelde, hvilket jeg har gjort, hver gang jeg forgæves har forsøgt at komme på nettet siden mandag morgen.

Jeg har Windows XP Home og Internet Explorer 8 med alle opdateringer, har firewall, antivirus, antispyware etc. etc. og alle programmer opdateret og har da heller ingen virus eller andet skidt i mit system. Min pc er en Acer Aspire notebook, bestilt og betalt hos TDC 23.12.2008 og modtaget i begyndelsen af januar 2009.

Har I mon et godt råd? det vil jeg være meget taknemmelig for,

venlig hilsen

Elisabeth

2 Kommentarer

Hej Elisabeth

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Jeg syntes det lyder som om der er fejl i internet eexplorer programmet. Jeg ville nok hente et nyt program her:

http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx

Afinstallere det gamle før du installerer det nye.  

hvis du prøver det så husk at opdatere din maskine når du er færdig.

Husk at råd der følges altid er på eget ansvar.

Skriv gerne igen, det kan være der er andre der har et bud.Glad humørikon

Ville skifte browser til Google chrome som er hurtigere, mere sikker og stabil.. held og lykke med det :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)