Internet er blevet langsommere

hej. 

jeg er kunde af Telia og havde egentlig et forrygende internet for 4 måneder siden. Dér holdte jeg LAN hvor vi samledes 6-7 drenge og spillede computer hele natten og brugte internet til alle spillene (fx. Call of Duty - Modern Warfare 2, Warcraft, League of Legends osv.). 

Men hvis der bare bruges to somputere hvor den ena fx. er på Facebook og den anden tjekker sin mail, bliver internettet så sindsyg dårlig! Jeg kan ikke forstå det, for dengang var vi 7 computere på netværket og nu er vi kun to, dengang laggede det ikk hvor vi spillede meget-forbrugende internetspil, og nu lagger det bare 1-2 computere er på facebook. 

Når jeg tjekker nettets hastighed er den oppe på 8,9 Mbit Download-hastighed og det var det også dengang.

Håber i snart kan give et brugeligt svar.

3 Kommentarer

Jeg har lige tjekket hastighedstesten igen og den siger nu 0, 7 Mbit. Det giver da slet ingen mening. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du er kunde hos Telia, synes jeg du skal kontakte dem og spørge, de kan nok fortælle dig hvorfor dit internet er blevet dårligere. Dette forum er et TDC kunde til kunde forum.

Vi er TDC kunde. TELIA er vort mobilnet og har ikke noget med internet at gøre. Det var en fejl fra vores side.  Hvorfor den ændrede hastighed?  Vort tlfnr. er 97537201 hvis du vil tjekke om vi er TDC-kunder.

hilsen

John

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)