International Receiver Company IRK1224WT

Hvornår kommer TDC-play??

Eller er det helt opgivet ???

NU må der kommer en melding fra TDC

Venlig hilsen

JJ

10 Kommentarer

Hej JJ.

Jeg tror ikke på at det nogensinde kommer igang, sidste melding fra TDC var at man kunne indlevere radioen hvis man havde kvitteringen, meldingen givet i december, men jeg kontaktede IKR som laver radioen og forelagde dem denne mail og Thomas skrev at mon ikke de kunne finde ud af det- ja ja og det var inden udgangen af november, den hænger altså på IKR og ikke TDC som jeg hører det, syntes bare det er meget ærgeligt at det ikke kan komme til at fungere, da det er en udmærket radio.

ppe.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

jjaars skrev:
Hvornår kommer TDC-play??

Eller er det helt opgivet ???

NU må der kommer en melding fra TDC

Venlig hilsen

JJ

Noget nyt om TDC play på denne radio? Der har siden 2011 stadig ikke kommet nogen software opgradering og "TDC play" logoet ligger stadig som ikon på forsiden og og skulle virke om kort tid.. nu er vi et stykke inde i 2013

Hej BH81.

Jeg kan fortælle dig at det virker på radioen, men vi er nogle stykker som er testpiloter og ligeså snart at de små fejl er fjernet ( efter 2-3 sek på start af nyt nr. er der et ophold på 1-2 sek og derefter spiller det igen ) så kommer det ud til alle som har radioen, nu har jeg haft det i 14 dage, og jeg kan sige dig at du godt kan begynde at glæde dig, sidste udmelding på deres facebook side er i løbet af 1 uges tid, og fortvivl nu ikke, jeg har været lige så frustreret som dig - og har skrevet flere indlæg til både TDC og til IKR - Men da jeg ikke går på facebook har jeg ikke kunnet følge med i hvad der foregik, prøv deres hjemmeside og gå ned i bunden og tryk på f - så vil du kunne læse at det er meget tæt på nu. Ud over den lille bug på 1-2 sek det er selvfølgelig irreterende, så er det en fornøjelse at bruge.

Mvh. ppe

Omdømme 1

faldt lige over denne video her:

http://www.youtube.com/watch?v=YAmVKX-iVgw

Nu kan jeg ikke lige høre så meget, men det lader da til at køre uden hak efter 2 sekunder.. nårr men noget nyt hvornår det rulles ud?

Hej.

Nej jeg kan fortælle dig at det ikke er ordnet endnu, men de skriver at de har lokaliseret fejlen og når de nu har det, så burde det ikke være noget problem at køre det ud til alle der venter med længsel. Det hak vi snakker om kommer når første nummer er færdig, og så optræder det på alle efterfølgende numre, har lige tjekket det - pladen som spiller er Anne Mette Elten ( Det gør da ikke så meget )

ppe.

Hej BH81

Jeg kan fortælle dig at den nye opdatering til radion var tilstede fredag 12.4.13 da jeg kom fra arbejde, og nu spiller det uden problemer, har haft den til at køre i flere timer med forskellige kunstnere og har ikke mødt nogen form for problemer - IKR melder ud at alle vil have opdateringen inden 14 dage hvis der ikke rapporteres problemer ind fra testpiloterne, så glæd dig.

ppe.

Omdømme 1

Det lyder jo godt... Der er dog ingen opdatering af finde endnu..  Men det da godt der ledes efter fejl inden det ligges ud.. det lader ikke det har været tilfældet med android eller pc platformaen til play

Wheeee!!!!

I går opdagede jeg at der var en ny firmware til min IRK1224WT, og nu virker TDC Play på den!

Jeg havde helt ærligt afskrevet den for over et år siden, men nu er den taget frem til ære og værdighed.

Det virker oven i købet langt bedre end jeg havde håbet på.

/Morten

Har været glad for min app. Har fungeret godt i nogle måneder, men i november ville den så ikke mere.

Har forsøgt at løse problemet og har også talt med teknisk support, men de ved ikke helt, hvad det er for en modtager. Siger at de ikke kan hjælpe da reklamation er udløbet.... træls oplevelse...

Hej Ossy.

Jeg har på nuværende tidspunkt 2 stk af denne radio, og jeg må sige at de fungerer meget godt, har gjort det siden april sidste år- hvad er der sket med din radio, jeg kan ikke forstå at du ikke kan sende den til International Reciever Compagni, de må da kunne få den til at fungere igen, problemet er bare at der er ikke mange penge at reparer for da man kan købe en brugt for billige penge.

ppe

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P