Internal Server Error (HTTP 500) ved forsøg på download fra Webdisk

Hej!

Jeg har fået brev om at Webdisk lukkes i januar, og alle mine filer derfor slettes og at de derfor skal hentes inden da. Problemet er blot, at uanset hvilken computer jeg forsøger at hente filerne med, får jeg en fejl, når jeg markerer en mappe og vælger "Gem på PC." Det ser ikke umiddelbart ud til at jeg overhovedet kan gøre noget ved denne fejl. Er der nogen der kender det rigtige trick?

Vh.

5 Kommentarer

Sidder også og kæmper med det.Har du fundet en løsning?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Businge,

Er det ved download af en enkelt fil eller en mappe, du får denne fejl?

Hvor meget fylder den/de filer du vil downloade?

Hvilken browser bruger du?

Hilsen Thomas

Hej.

Forslag: Check om der er tale om et java-problem.

Java er med sikkerhed indblandet når filer sendes TIL webdisk, det er ikke helt klart om det også er tilfældet når filer hentes FRA webdisk, men måske er det tilfældet. Måske skal man godkende at en java-applikation fra producenten må køres for at det virker. De nyeste versioner af java har nogen gange medført sære hændelser og fejl.

Jeg har selv hentet filerne fra Webdisk uden problemer, men det drejede sig kun om ganske få ret små filer. Computeren har Windows 7 og det var med Internet Explorer 9. Det var nødvendigt at vælge kompatibilitetsvisning.

For check af java, prøv TDC testcenter: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

M.v.h.

MS-ERIK

Har forsøgt på mange forskellige computere også på arbejdet og det er det samme uanset om man prøver med et billede eller hele stakken.

Og i øjeblikket kan man slet ikke komme ind på webdisk.

Når fejlen kommer uanset hvilken computer, der bruges, tyder det på at der er fejl hos TDC i forbindelse med din adgang til webdisken. Jeg har lige nu prøvet først at lægge to filer på webdisk, derefter at kopiere dem tilbage til computeren, og endelig at slette dem på webdisk. Det hele fungerede uden fejl.

Det foreslås derfor at du kontakter TDC kundeservice på telefon 70 70 30 30. Der kan desværre forekomme lange ventetider. Hvis der ligger filer, der skal bevares, er det vigtigt at få dem reddet inden TDC nedlægger webdisken helt.

M.v.h.

MS-ERIK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)