installering af homedisk

• LML
  • 0 kommentarer
Jeg er ved at installere homedisk. Men jeg kommer ikke ret langt. jeg skal starte med at skrive Homedisk (uden .dk) i adressefeltet på internetbrowseren - og derefter trykke enter - men jeg kommer ikke videre, computeren arbejder . men selv efter et kvarter er der ikke sket noget. Netværksforbindelsen er pt. dårlig, men jeg har ikke problemer med at logge mig på ellers.

Hvad skal jeg gøre? LML

6 Kommentarer

Hej LML

Velkommen til TDC-forum.

På grund af din overskrift, sætter jeg lige to link. De er ment som lidt læsestof, indtil der kommer en it-nørd forbi.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/internet/homedisk/10767_install_vejl_homedisk.pdf

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23462

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LML

Det kunne tyde på, at der ikke er ordentlig forbindelse mellem din pc og HomeDisken.

Da du kan komme på internettet, er din pc's forbindelse til din TDC Box/HomeBox formentlig OK, men der kan muligvis være et problem med HomeDiskens tilslutning til din TDC Box/HomeBox. Prøv derfor i første omgang at gennemgå HomeDiskens tilslutninger igen og flyt evt. netkablet fra HomeDisken til en anden port på din TDC Box/HomeBox. Er der lys i alle lamperne på HomeDisken? Har du en TDC Box eller en TDC HomeBox?

Mvh

Stephen

Mange tak for svaret. Nu har jeg flyttet netkablet til en anden port i homebox - så ser jeg hvad der sker.

HIlsen LML

Kære Stephen. Du havde fat i det rigtige. Det viste sig at det var netkablet , der ikke fungerede. Det har jeg nu aldrig oplevet før! Heldigvis havde jeg et ekstra - så nu er homedisken installeret.

Hilsen LML

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LML

Tak for din tilbagemelding. Det var godt, at du fik det til at virke Glad humørikon

Jeg er meget glad for min HomeDisk (især det forhold, at jeg ikke længere skal huske at lave backups og holde styr på gamle backupversioner Blinkende humørikon), og de småproblemer, jeg indtil videre er stødt på, er alle blevet løst.

Mange hilsener

Stephen

Windows 7/internet explorer 9: Jeg er i færd med at installere Homedisk. Skriver Homedisk eller talkombinationen som jeg skal uden ".dk", og der kommer en dialogboks op om jeg vil installere Homedisk, hvilket jeg svarer "ja" til. Herefter bliver jeg bedt om taste mit TDC logon.

Mit TDC Logon bliver afvist med fejl, og jeg kan ikke komme videre. Jeg skal for god ordens skyld nævne at mit TDC Logon fungerer fint i alle andre sammenhænge. Jeg har tidligere kørt på samme Homedisk i Windows Vista uden problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)