Installati​on af TDC Home disk.

• 0 kommentarer
Hej Alle.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Jeg får en fejl meddelse når jeg skal vælge hvilken netværksmappe der skal tilsluttes.

der står netværksfejl: der kan ikke opnås adgang til\homediskhomedisk kontroler om navnet er stavet korrekt. Det kan muligvis være problemer med netværket klik på diagnosticer.......... det virker selfølig ikke.

fejl kode :0x80070035

netværksstigen blev ikke fundet

håber det er nok til at finde en løsning

Mvh. Per O

4 Kommentarer

Hej Per

Får du samme fejl hvis du forsøger med IP adressen \192.168.1.5homedisk?

Umiddelbart når man søger fejlkoden op i Google, siger den forkert netværks gruppe/domæne

TDC Homedisk er sat op til Workgroup (den som Windows XP har som standard) på Vista og Windows 7 mener jeg den kom til at hedde sådan som MSWork eller MSgroup

Desuden kan det hjælpe at slå ipv6 adresserne fra inde i dine netværksindstillinger, da disse også har vist sig at drille engang imellem

Tak for hurtigt svarGlad humørikon og jeg kom også lidt længere, men nu får jeg en besked hvor jeg skal intaste en kode til:

Angiv adgangskoden til netværket.

skriv din adgangskode for at oprette forbindelse til:192.168.1.5

jeg har prøvet med den kode jeg fik tildelt af Windows 7 til mit netværk, den virker ikke. 

og den kode fra homdisken, når man sætter den op manuelt. 

Per

Hej Per

Koden finder du på http://192.168.1.5 du skal først logge ind med din TDC online kode, så du har TDC Homedisk menuen på din web browser, klik en gang på svensknøglen, og på næste billed skulle næst sidste ikon, øverst højre hjørne, gerne vise et netdrev (hold musen over og den skriver opret et netværks drev) klik på den.

klik dernæst på "bruger ikke windows" så får du både brugernavn (admin) og kodeordet

Hej Allan

Jeg bøvler med at oprette netværks drev på min computer nr 2, mangler det ikon som viser opret netværks drev når jeg har gjort som du skriver.

Så kan ikke rigtig komme videre.

Har du en løsning på det så høre jeg gerne om det

Hilsen Erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8