Installation af TDC Home disk.

• 0 kommentarer
Jeg har den 1. oktober anskaffet en TDC  Home disk. Trin 1. og 2. i installationsvejleningen er foretaget, men når jeg går videre til trin 3: Registrering. får jeg følgende besked: The site you are trying to view does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded and configured. -Try again later. Dette har jeg nu prøvet i 4 dage!!

Erfaringer efterlyses.

M.v.h.

2103

29 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 2103,

Tak fordi du bruger TDC Forum.

Er det efter du skriver "homedisk" i browserens adresselinie, at du får fejlen? I så fald kan du i stedet angive HomeDiskens IP-adresse: Skriv 192.168.1.5 i browserens adresselinie.

Hvilken Browser /  Windowsversion bruger du ?

mvh

Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk

Ja, det er efter at have skrevet Homedisk i adressefeltet, at fejlen opstår. Jeg anvender Windows Xp og Windows Internet Explorer. Har prøvet med 192.168.1.5, men uden held.

M.v.h.

2103

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Så har jeg behov for lidt flere oplysninger fra dig. Kan du ikke skrive en privat meddelelse til mig med følgende informationer:

- telefonnummer, som dit abonnement er tilknyttet

- beskrivelse af hvordan din HomeDisk og din PC er forbundet til din HomeBox (router)

Du sender en privat meddelelse ved at trykke på billedet ud for mit navn og derefter vælger "Send en privat meddelelse..." i feltet helt til højre.

mvh

Thomas -Produktansvarlig for HomeDisk

Omdømme 1

Kære Forumbrugere,

Det viste sig, at DNS-indstillingerne i kundens PC pegede på en anden adresse end normalt. Vi fik rettet dette, hvorefter kunden kunne installere HomeDisk uden problemer.

mvh

Thomas - produktansvarlig for HomeDisk

Det er desværre heller ikke lykkedes mig at installere Homedisken.

Jeg skriver Homedisk i adressefeltet.

Efter diverse certifikatproblemer undervejs lykkes det mig at logge ind.

Derefter kommer jeg til en side, hvor jeg trykker "Installer igen"

Derefter bekræftes e-mail-adressen.

På næste side trykkes på "Installer"

Derefter kommer en side med en gul advarselstrekandt og teksten Error.

En hjælpsom sjæl på TDCs hotline måtte give op efter efter en times forsøg på at hjælpe og henvise til selvstudium af tdc.dk/3510..

Jeg har gennemgået alle mulighederne i tdc.dk/3510.

Jeg har forsøgt med flere pc'ere - både trådløst og med kabel.

Mvh.

N!els

Omdømme 1

Hej nmk,

Tak for dit henvendelse her på Forum.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du præcist oplever, men det ser ud til at en anden bruger har haft "noget, der ligner" - og løste problemet sådan:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk-certifikatfejl/m-p/1118

Hvis dette ikke løser dit problem, så må du meget gerne tage fat i mig med en privat meddelelse, hvor du beskriver hvad, du prøver - og giv mig også gerne information om hvilket telefonnummer, dit HomeDisk abonnement er tilknyttet, så skal jeg prøve at hjælpe dig.

Du sender en privat meddelelse ved at trykke på "billedet" under mit navn til venstre og derefter vælger privat meddelelse i feltet helt ude til højre.

mvh

Thomas - produktansvarlig for HomeDisk

Tak for dit svar.

Jeg har lige prøvet igen efter 2 døgn.

Nu virker installationen upåklageligt !!!???
Mvh.

Niels

Hej 0210

Velkommen til TDC-forum.

Dit indlæg er desværre tomt.

Hvis du har problemer med din browser, så prøv med http://www.mozilla.com/da/firefox/

Håber det hjælper, så du kan skrive lidt om dit problem.

Hej J

Jeg har fået en homedisk som er koblet til min homebox, homeboxen virker fint, jeg vil så opsætte min home disk

når jeg skriver homedisk i min browserlinje skriver den først at intranetindstillingerne er deaktiveret, derefter henviser den til google og skrivet net eller com efter homedisk of så kommer jeg på en intérnetside hvor jeg har fundet dette link til jer.

er der mulighed for hjælp til dette spørgsmål.

MVH

TK

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Koch

Nu skriver du ikke, hvilket styresystem eller hvilken browser du anvender, men hvis du fx anvender Windows 7, så indeholder nedennævnte link en række oplysninger om ændring af sikkerhedsindstillinger for intranet.

Mvh Stephen

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Changing-intranet-security-settings

Hej Stephen

Jeg har vista home premium og bruger explorer - skal jeg bruge de link du har skrevet nedenunder for at komme videre

MVH

Koch

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Koch

Jeg har fundet denne vejledning via det link, jeg har foreslået og synes, at du i første omgang skal prøve at følge denne:

1. Åbn Internet Explorer ved at klikke på knappen Start og derefter klikke på Internet Explorer.
  2. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
  3. Klik på fanen Sikkerhed, og klik derefter på Lokalt intranet.
  • Klik Standardniveau for at nulstille alle ændringer til standardindstillingerne.
  • Klik på Brugerdefineret niveau for at åbne en liste med avancerede sikkerhedsindstillinger.
  • Marker eller fjern markeringen fra afkrydsningsfeltet Aktiver beskyttet tilstand (kræver, at Internet Explorer genstartes).
  • Flyt skyderen for at vælge forudindstillede sikkerhedsniveauer.
Klik på OK, når du er færdig.

Hvis ikke din nuværende indstilling er "Standardniveau", skal du nok bare starte med at vælge dette.

Mvh Stephen

Hej Stephen

Så skulle det bare være ok.

Tak for hjælpen

MVH

Koch

Omdømme 3

Hej Koch

Det er godt at høre, at intranet-sikkerhedsindstillingen nu giver dig de rettigheder, du har behov for Glad humørikon - og så har du også erfaret, hvor der skal "justeres", hvis der igen skulle opstå problemer Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Jeg kan ikke installere tdc home disk når jeg skriver homedisk i internetbrowseren får jeg at vide at siden ikke findes Hvad gør jeg

Hej Stephen

jammen vi har jo også dig hvis vi kører fast - tak for hjælpen

MVH

TK

Omdømme 3

Hej JensogUlla

Prøv i første omgang at skrive http://192.168.1.5/ i browseren i stedet for ordet "homedisk".

Mvh Stephen

jeg er også ved installere den der hone box men den skriver fejl 53 og vil ikke installere den Trist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Hej gertsn,

Prøv at holde reset knappen inde indtil den siger 2 bib lyde. Du skal bruge en clips eller en nål til det. Se om fejlen stadigvæk forsætter.

Omdømme 1

Hej,

Fejl 53 løses ikke af en Reset. Ikke som første valg, anyways. Prøv først at genstarte din HomeDisk før du skrider til en reset.

mvh Thomas

Ex-TDC'er og tidl. ansvarlig for HomeDisk

Det virker desværre ikke. Har prøvet flere gange. Får bare at vide, at siden ikke eksisterer.

Omdømme 1

Hej JensogUlla,

Har du prøvet at skrive http://192.168.1.5 i din browser ?

Ja, flere gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P