Installation af sikkerhedspakke

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har igår installeret sikkerhedspakken, der formentlig ikke er installeret korrekt. Der står stadigvæk: Afslutter installation. Vent, indtil installationen er færdig. Et problem jeg selvfølgelig ikke kan lide.

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ersten

Det lyder som et problem for Hotline, som har tlf. 80808047, har åbent fra 8,00 til 20,00

Hilsen bbs

Hej ersten

Det lyder som om der er fejl i den fil du har downloadet. Prøv at gå ind i "fjern programmer", hvis du kan se den der, så afslut instalationen og fjern den derfra. Så fjerner du den fil du har downloadet og henter sikkerhedpakken igen. (vær obs på at du ikke kommer til at betale for TO sikkerhedspakker, det har jeg nemlig prøvet.

ps. ups bbs og jeg svarede på en gang og ja det kunne godt være et problem for hotline, men prøv lige det andet først - Det kan tage en krig at komme i forbindelse med hotline. Blinkende humørikon 

pps:

Jeg kan ikke installere min sikkerhedspakke fra yousee, medmindre jeg deaktiverer min firewall.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja

Ups vi er vist lige hurtige, selvom vi ikke er af den yngre årgang!!!Meget glad humørikon

Hilsen BenteBlinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den computer jeg sidder med lige nu - den var et lille døgn om at blive færdig....

Jeg ville lade computeren stå natten over, og så prøve at genstarte nogle gange. Denne computer blev vel genstartet 5-6 gange før alt kørte. Så jeg ville give den en chance.

Vh

Peter

@PeterA

Det har jeg aldrig oplevet med Youseesikkerhedspakken. Højst 1½ time. Er der virkelig så stor forskeld på kabel- eller telefonstik-internet? Overrasket humørikon

Eller Kan det have noget at gøre med en langsom internetforbindelse?

Jeg havde faktisk opgivet at installere, indtil jeg så indlægget om den lange tid. Er nu startet forfra igen, har under installeringen konstateret, at produktkonflikter er blev korrigeret. Jeg er så spændt på hvad der sker efter en åbenbart lange installationstid. Vi ser, hvad der sker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)