Installation af homedisk

Jeg ved ikke om det er her jeg kan stille spørgsmål, men kunne ikke finde andre steder.

Jeg har netop  i dag fået installeret homebox og homedisk. Jeg kører Windows Vista. Jeg prøver at oprette mig ved at skrive homedisk i internetbrowseren, men der sker intet. Jeg har også prøvet med den talrække jeg fandt et sted på de her sider. Alt koblet rigtigt til og de rigtige lamper lyser. Men browseren står bare og kører og kører og kører og kører og kører i næsten 2 timer nu. Hvad skal jeg gøre.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal lige prøve at bruge en anden browser, som ex firefox.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AalborgBK,

Der er sandsynligt, at der ikke er ordentlig forbindelse mellem din HomeDisk og din TDC HomeBox.

Prøv evt. at flytte netværkskablet fra HomeDisken til en anden port på TDC HomeBoxen, og hvis du har et andet netværkskabel liggende, så vil det være en god idé at prøve med det. Når du har sikret, at netværkskablet er sat solidt i, så genstart HomeDisken.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P