Svar

Ingen wifi forbindelse uden 3g dækning.

• 0 kommentarer
Hej.

Har et problem med min x10 (1.6 - stadigvæk...)

hvis jeg er i et område hvor der ikke er tdc dækning altid, og prøver på at gå på husets wifi forbindelse, kan den ikke findes. Min storebror med HTC desire HD kan nemt finde den, samt ipad og bærbarer kan også finde den. Men lige så snart jeg har forbindelse til 3g netværket, kan jeg pludselig se og connecte til wifi signalet. Hvordan kan det være?

Angående opgradering til android 2.1 er jeg ikke ret meget for det, da der er nogle elementer jeg ikke kan li ved android 2.1.....

icon

Bedste svar af miela1 11 februar 2011, 20:10

Hej,

Vil du så ikke markere det svar som hjalp dig som løsning, da du så også er med til at hjælpe andre med samme problem

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal prøve at slå din telefon til manuelt at styre om wifi skal være tændt eller ej,

dt har før løst sådanne problemer, men det er en felj i din software så det kan måske også hjælpe at reperer din software.

Link til at manuelt styre om wifi skal være slået til. vejldening.

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/x10-mini-pro/m-p/18441#M497

Vejledning til at reperer din software.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

men du kan selvom du ikke er så meget fr at opdatere også løse problemet med at opdater, du kan jo skrive de ting du ikke kan lig ved Android 2.1, så kan det være jeg kan berolige dig lidt om at de ikke er så slemme. der er nemlig ikke den store forskæld.

Tak for det hurtige svar. Glad humørikon

Jeg har prøvet at sætte manuel styring til (aldrig dvale)

Skal sige jeg har prøvet med en reperation.

Kan ikke li' 2.1 ved:

- hvordan man kommer ind i menu og menuvisning

- kan godt li' den måde man låser op i 1.6

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Igen.

På X10 serien er måden du kommer ind i menu og menu visning det samme der er ikke endret noget der i Xpirea grændsefladen. ingen forskæld overhoved.

ja, man vender sig til måden man skal låse telefonen op, det er jo bare at trykke på en kanp og trække skyderen til siden.

der er dog nogle få menuer der er fluttet rundt, ex ligger beskeder menuen nu under beskederMeget glad humørikon

jeg syes d skal opdatere der er ikke så stor forskæld at du vil ligge mærke til det.

nu ved jeg ikke hvilken telefon med android 2.1 du sammen liner med men hvis det ikke er en sony ericsson x10 serie telefon kan du ikke sammen ligne da de forskellige mærker bruger forskellige brugerflader.

to billeder det første viser hvordan grændsefladen ser ud på X10 mini pro med android 2.1, andet er en grændse flade jeg har hentet der ligner den som Samsung og HTC bruger.

Typisk.jpg Andre android telefone.jpg

Har den almindelige X10i.

Omdømme 3

Hej,

det er lige meget det er samme grændseflade.

Lige en opsumering. Det lille trick virkede. Så mange tak! Meget glad humørikon

Omdømme 3

Hej,

Vil du så ikke markere det svar som hjalp dig som løsning, da du så også er med til at hjælpe andre med samme problem

Jo da. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P