Ingen TV via App

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 184 kommentarer
Den første dag, da den nye TDCapp kom kunne jeg se webTV på mobilen - 2 gange, derefter har det ikke virket.

Når jeg forsøger kommer denne fejl på skærmen: Der er ingen forbindelse til den pågældende kanal. Prøv igen senere.

WebTV fra MitTDC virker OK - også på mobilen, via appen kan jeg godt fjernprogramere TVboksen til optagelsen, men altså ikke se webTV.

Er der en løsning, eller ...

Mvh

Kim

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Jeg er ikke helt sikker på jeg kan hjælpe dig - men jeg forsøger lige.

Jeg havde selv en del bøvl med at få mobil TV til at virke i TDC app'en. Faktisk rigtigt meget. Men vi blev da meget klogere af det. Men det er ikke mobil TV du ikke kan få til at virke, det er jeg helt med på. Men jeg prøvede godt nok mange ting, da jeg bøvlede med det.

For det første, vil jeg bede dig om at forsøge at fjerne tilknytningen til TDC og tilknytte den igen. Det skal du gøre inde under "Play" eller "TV" ikonet. Helt henne til højre, står der "indstillinger". Klik på det og vælg "Fjern tilknytning til TDC" i bunden. Også tilknytter du igen, ved at forsøge at afspille et TDC Play nummer.

Du skal huske, at du skal være forbundet til din homeboks derhjemme med din telefon via WiFi før det virker! Eller en andet TDC forbindelse med TDC TV på. Det virker ikke, hvis ikke den IP adresse du har tildelt er godkendt til at vise TV. Så hvis du er på via mobil forbindelsen, skal du have sådan et abb. som jeg fortalte om i starten, hvor du betaler for ovenikøbet at have mobil adgang til tv. Dette er IKKE inkluderet i dit TDC TV abb!

Nu kan jeg i hverken huske om du har fortalt mig det og hvis du har, hvilken model mobil du har? Ikke overraskende har jeg en iPhone 4S. Og hvis jeg logger på inde på arbejdet eller hos mine forældre, kan jeg se alle kanalerne. Logger jeg på hjemme, kan jeg kun se mobil kanalerne (jeg har ikke TDC TV, jeg ser ikke fjernsyn, andet en på min tlf ind i mellem Overrasket humørikon )

Når så du har tjekket, at du er på en WiFi forbindelse som har TDC TV og du har forsøgt med en gen-tilknytning og det så stadig ikke virker, så skriv her igen, så ser vi på det. Husk at fortælle lidt mere om hvilken tlf model du har og hvilken forbindelse du bruger osv osv

Go' fornøjelse 

Glad humørikon

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Patrick

Prøver dit forslag, men nej, fjernede bindingen igen og afinstalerede appen, hentede appen igen, ny kode og binding igen, men nej.

Nulstillede telefonen og startede forfra med det hele - uargh! og minsanten nu kom der gang i den.

(Nu virker det, men det bliver nok ikke meget det vil blive brugt - den skærm er for lille)

Mvh

Kim

Jeg har samme problem med min nye asus padfone, hvorfor er der ingen hjælp at få hos Tdc ??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)