INGEN TV KONTO!!


Nu er den gal med tdc hometrio igen.. får at vide jeg ikke har nogen tv konto når jeg prøver at se TV har haft boksen genstartet og revet stikkende ud og sat i igen uden held. Mit internet virker men det er TV jeg vil se. Ja jeg kunne bruge webtv. HVIS DET VIRKEDE. Problem problem problem. Nu skal man så håbe på at der er nogen som kan komme i kontakt med nogen fra TDC for de har lukket for personlig betjening. Skal man så betale for noget er ikke virker svaret er (Ja) TSK.. Hvis da bare det virkede var det sgu okay men problem problem problem...

5 Kommentarer

Udskrift fra TDC hjemmesiden der viser klokkeslet de har åben med personlig betjening lig mærke til at 80808047 har åben fra 08:00 til kl 20:00 har nu prøvet at ringe 13 gange og kl er kun 19:00 nu dvs de ikke engang overholder deres egne åbningstider eller også skal de lige sørge for at rette dem OMG.

mega belastende.

(Hovednumre

Ring til TDC på et af følgende hovednumre

  Telefonnummer Hverdage Weekend og helligdage
Hovednummer Privat80 80 80 808.00-17.30Lukket
Hovednummer Erhverv80 80 80 908.00-16.00Lukket
Privat Telefoni, Internet, TV mv.80 80 80 108.00-17.30Lukket
Privat Mobil  80 80 80 208.00-17.30Lukket
Privat Hotline og fejlservice80 80 80 478.00-20.0010.00-16.00
TDC Butik80 80 00 509.00-18.00Døgnåbent
TDC Erhvervscenter 80 80 09 098.00-16.00Lukket
YouSee80 80 40 408.00-18.30Lukket)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DennisHT

Jeg har lige talt med Hotline, og der er ikke lukket for personlig betjening før kl 20,00.Blinkende humørikon

Så du kan prøve at ringe, hvis du er hurtig kan du nå det.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Helt enig, det er nu 3. gang på et ½ år jeg har dette problem, de 2 tidligere gange har jeg fået tilsendt en ny boks

Hej DennishHT

Hvorfor skriver du "YouSee80 80 40 408.00-18.30Lukket)"?

Mig bekendt er det to forskælige boxse der leveres af henholdvis TDC og Yousee.

TDC-sinal gennem telefonstikket og Yousee gennem kabelnettet.

Kan det evt. være fordi du er yousee-kunde at du ikke har en tv- konto hos TDC?

Hvis ja - er det samme login du skal bruge til yousee's tjenester. http://forum.yousee.dk/

Hej DennisHT

Prøv først med en anden port i din HomeBox og genstart derefter digitalmodtageren. Skulle du have tilkoblet en ekstra switch eller router på din HomeBox, så prøv efterfølgende at tilkoble digitalmodtageren direkte til din HomeBox i stedet og genstart digitalmodtageren.

Venlig hilsen
Søren 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)