ingen TV ?

Hvad sker der lige for webTV? http://prntscr.com/9cjfix

Musik og alle andre menupunkter kan man sagtens se, bare ikke TV

For pokker hvor er jeg snart træt af alle de fejl der er på webTV. Når man mest bruger sit TV på computeren er det pænt træls at der bare kommer nye fejl konstant.

12 Kommentarer

Har også problemer med flere pc'er herhjemme.. Hvor er det dog utroligt de tager betaling for det her

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterR har modtaget fra andre medlemmer.

Klokken er 19:00

Det mindste TDC kan, er da at sætte en fejlmelding på siten, så alle kan se der er problemer !!!

Det kan vel nås på 3 timer.

Men ud over det - fortsat ingen TV !!!

hilsen Peter

ringet til support og ingen fejl var meldt omkring dette problem - det er der så nu, for jeg har stadig ikke noget TV :/

Her til morgen kl. 9 er det stadig ikke muligt at se tv på min laptop. Håber der snart bliver gjort noget ved problemet.

Vi har samme problem - med internet explorer!

Prøv med chrome eller firefox, TDC play virker fint på begge.

Har nu prøvet google chrome og firefox. Fungerer ikke hos mig Gal humørikon

Hej.

Jeg har ikke adgang til webTV hos TDC, men har adgang hos YouSee. Hos YouSee virker webTV heller ikke ordentligt for tiden. Forudsat at TDC og YouSee anvender samme tekniske løsning kan man prøve dette (gælder for en computer med Microsoft Windows):

Forslag 1 - Internet Explorer:

Klik på ikonet TV-Guide i øverste højre hjørne. Find det ønskede program og klik på det. Men metoden virker kun én gang. Vil man vælge et anden program må man logge af og starte forfra. Der er også fejl ved logaf, måske må man hente websiden igen, og logge på, for derefter umiddelbart at logge af igen. Hvis browseren fryser, må man lukke den, men huske at åbne den igen og logge på, for derefter at logge af igen. Ellers bliver man ikke logget af.

Forslag 2 - Firefox:

Brug Firefox, er den ikke installeret kan den installeres gratis. Her virker webTV, i hvert fald hos YouSee. Men Firefox anvender Verimatrix ViewRight, så den skal installeres hvis den ikke allerede er det. Mangler den bliver man bedt om at installere når man vil starte afspilning af webTV-programmet. Logaf kan også drille i Firefox, det klares på samme måde som ved Internet Explorer. Hvis ViewRight af en eller anden grund ikke kan installeres, eller ikke kan aktiveres i Firefox, kan Firefox ikke anvendes til webTV fra TDC og YouSee.

Se TV fra Danmarks Radio:

Kan man nøjes med TV fra Danmarks Radio kan man komme ud over problemerne ved at anvende DR's webTV-løsning. Den findes på dr.dk og har man Windows 8.1 eller 10 findes der tillige en gratis app til DR-TV, som hentes og installeres fra "Store" (butikken).

Jeg har prøvet 5 forskellige browsers incl. Chrome, IE og Firefox som jeg bruger til dagligt.  Så Verimatrix ViewRight er installeret ( har prøvet fjernet og installeret igen mange gange for at se om det løste noget som helst, hvilket det ikke gjorde )

Der er intet der ændrer ved facts - webTV virker bare ikke for 3. dag i træk nu og for pokker hvor er det træls :/

Ja, man kan se DR på nettet, men helt ærligt; de sender godt nok ikke meget jeg gider bruge min tid på. Programudvalget er i den grad banankedeligt (undskyld sproget)

Stadig ingen webTV - jeg synes godt nok ikke det er sjovt mere.

Hej.

Den tilsvarende fejl hos YouSee ser ud til at være løst. Prøv derfor igen, måske virker webTV på TDC Play også nu.

Så virker det endelig her hos mig. Håber I andre også kan se TV nu.

Yes! endelig har jeg igen mit TV på computeren Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P