Ingen svar eller forstår I ikke mit spørgsmål?

Her prøver jeg endnu en gang at spørge om hjælp:

Jeg har indrettet mailboxen til mine udenlanske mail adresser og jeg kan godt læse mine mail men jeg kan ikke sende mail. For at sende har jeg indrettet asmtp.mail.dk med Brug Godkendelse / Adgangskode.  Denne løsning har fungeret tidligere. Men nu får jeg feilmelding: Adressen "...@besonet.ch" af afsender har ikke været acceperet af serveren "asmtp.mail.dk". Hvad er forkert her?

Mange tak for enhver lille hjælp.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bemateur

Jeg vil godt våge et øje, men sidder ikke på min pind, så jeg bliver ikke helt specifik.

Du kan ikke bruge TDC' udgående server, hvis din mail adresse er hostet hos anden udbyder. Så er det anden udbyder, som skal levere den udgående server.

Du kan se vejledning til hvordan man opsætter Outlook Express. Du kan garanteret godt bruge den vejledning, selv om du bruger en andet mail klient.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5956

Jeg håber det kan hjælpe dig. Ellers hører vi gerne fra dig på forum igen.

Jeg forstår ikke det du starter med at skrive. At du prøver endnu engang?

Venligst

Patrick

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Patrick har fulstendig ret, og der ligge mange indlæg med samme problem bare andre udbydere for det medste fra folk med egen mailserver.

Hej Patrick og miela1

Tak for jeres tips. Desværre fungerede det ikke. Jeg har også gennem læst vejledning af hjemme serveren og ikke fundet en løsning. Hvad jeg ikke kan forstå er at det fungerede for 3 måneder siden med TDC' udgående server. 

Venlig hilsen

Christoph

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej igen,

Problemet er at TDC her for et stykke tidsiden lykket for brug at TDCs SMTP for andre udbydre. 

hvis det ikke virker med den SMTP server besonet har skal du kontakte dem., der det er dem der har en fejl så.

en mulig løsning kunne være at bruge Googles SMTP, for det skal du oprette en gmail.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bemateur

Det som egentlig er rigtigt ærgeligt, er at dem som får penge for at have din email liggende, ikke lever op til det, de burde.

Jeg har været i Hotline i en tidsalder snart. Og det har bare været standart svar fra forskellige udbydere "det er ikke os" eller "ting til TDC". Og så længe dem som betaler, ikke stiller krav til dem, går den jo også. Hvis du kikker lidt rundt på forum, er det jo meget meget nemt at blive sur på TDC også lægge TDC for had. Dette gøres fuldstændig ukritisk, desværre. Og det benyttes så til ikke selv at tage ansvar  Glad humørikon

Så jeg syntes du skal tage fat i dem, du betaler pengene til og bede dem om at få det til at virke. Og når de sender dig til TDC, kan du jo henvise dem til at læse denne tråd Blinkende humørikon

God fornøjelse

Hilsen

Patrick

Hej

Tak for hjælpen, det fungerer nu. Der manglede et flueben til "SMTP" i cyberspacen af min provider.

Så, i hvert fald, jeg er helt tilfreds med jer hos TDC og denne forum og naturligvis også med bredbånds-servicen jeg benytter.

Mange tak og til en anden gang.

Christoph / Bemateur

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)