Ingen selvbetjening

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 184 kommentarer
Hej

Jeg kan fint logge på forum, mail og WEBTV, men prøver jeg selvbetjening står der først, at jeg er logget ind og klikker jeg videre bliver jeg smidt ud, altså ingen selvbetjening og jeg bliver samtidig logget ud.

Andre der har problemer med selvbetjening ?

Mvh

Kim

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Jeg har lige prøvet at logge på Selvbetjening. Det tog lidt længere tid end det plejer, før jeg kom igennem, men det virkede ellers uden problemer.

Mvh Stephen

Omdømme 3

Hej

Nu har jeg prøvet igen, det virker ikke.

Jeg prøver med en PC udstyret med Windows7 -64bit, det virker ikke.

Jeg prøver med en PC udstyret med Windows7 Starter, det virker.

Hvad pokker blokerer på den første PC, firewall instillinger er ens på de 2 PCer.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Jeg kører Windows 7 64-bit og har nu prøvet at logge på Selvbetjening med Internet Explorer 64-bit og Internet Explorer 32-bit. I begge tilfælde virkede det uden problemer.

Hvis ikke du allerede har gjort det, skulle du måske prøve at rydde din cache (slette alle browser data under Indstillinger)?

Mvh Stephen

Hej

jeg var lige inde for at se regning og specifikation..og jeg kunne ikke se den...

der står bare at "der kan ikke vises detajler for denne periode" og det er ikke før den 12. at den forfalder til (pdf),,,arghhhh

Omdømme 3

Nu har jeg kørt en systemgendannelse til engang først i maj måned og ny virker selvbetjening.

Det må jo så være en Microsoftopdatering der laver kludder i det, nu skal jeg så bare finde ud af hvilken, tager et par opdateringer af gangen, så må den jo komme med fejlen på et tidspunkt.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)