Ingen nye mail i Webmail

Jeg har i dag fundet ud af, at der ikke længere kommer mails i min mailbox på Webmail og at jeg pludselig har fundet ud af, at jeg får at vide, at jeg har alt for mange mails & KB i min Webmail.

Dette var ikke noget problem i går, hvad er der sket fra i går til i dag hos TDC???

Med venlig hilsen

René 

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Soldat1

Hardu undersøgt om du har en masse mails i mappen SPAM.

Jeg har selv 5/50.000 i mails og har brugt 97kb af en 1gb.

hilsen Bente

Spam er tom, så det er ikke der problemet ligger :-(

Nogen, eksempelvis fra TDC, der har en forklaring???

hej Soldat1

Næ - jeg er heller ikke fra TDC, men jeg ved hvad der er i vejen. Det er som Bente skriver.

Det er ikke TDC der har lavet noget, det kan være dig, der ikke har tømt din indbakke.

Gå ind på webmail http://mail.tdc.dk/ Klik på mapper ude til venstre og så kan du se hvore mange % din mailbox indeholder af det tilladte. Du kan max have 1000 mail, eller have eks. 10 MB. Hvis der er et banner på din webmail, kan du udvide til 1 GB. Baneret kan se sådan ud:

mailbox størekse.JPG

Hej Maja.

Mandag havde jeg ikke nogen problemer med forbrug i mailboksen men tirsdag var der pludselig alt for mange mails i alle mine mapper, ergo må det have noget med en opsætning, som TDC har ændret. Det kunne jo være, da der kom mulighed for, at nogen har kunnet opgradere til 1 GB at så har vi andre, der ikke har mulighed for at opgradere, da jeg kun har webmail.

Så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal gøre med de mails som jeg har modtaget efter 5. marts og fremadrettet. Jeg har dog taget konsekvensen allerede nu og oprettet en mail konto hos en konkurrent, hvor der er mulighed for en større mængde mails. Problemet er jo så nu at få oplyst alle vores venner og bekendte med den nye mail, men det er jo et mindre problem :-)

Tak for hjælpen, selvom det ikke var meget hjælp til mig.

Med venlig hilsen

René

Hej

Du skriver at du kun har webmail. Hvis du har haft den længe, fra dengang det hed freemail, kan jeg oplyse, at TDC er ved at afvikle alle mailboxse som ikke er tilknyttet et brebbånds-abbonement. Ønsker de kunder  forsat at bruge deres mailbox--mailadresse, kommer det til at koste 29 kr. om måneden, med mulighed for 1 GB. Dette er der sendt mail ud til kunder om. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Jeg har ofte foreslået de kunder at oprette en gmail istedet for. Det er gratis! Fint du har valgt en anden mulighed, men jeg vil anbefale dig at sikre/gemme vigtige mail på webmail, hvis du har den webmail der hed freemail. Jeg har ikke før hørt om at TDC går ind og laver en opsætning, så du pludselig har for mange mails i din postbox, men jeg ved at robotter løbende undersøger om diverse postboxse ligger inde med for mange mails.  Hvor tit de sender robotten på rundtur, ved jeg ikke, men du kan jo have modtaget en mail, som har gjort at omtalte robot har sendt en "advarsel" ud til dig, eller du kan have modtaget mange mail i tidsrummet fra sidste gang robotten har været på besøg hos dig. Hvis din mailbox er for fuld, kan den ikke modtage flere mails, før der bliver slettet nogen, så der igen er plads at modtage. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Held og lykke med din nye mailadresse Glad humørikon

Har nu skrevet til TDC, da dette ikke svarer helt på mine problemer, idet jeg ikke har modtaget nogen mail om skifte fra Netbasis, som åbenbart er (var) det abonnement som min mailadresse blev oprettet under i sin tid.

Med venlig hilsen

René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)