ingen musik i mine eksterne højtaler når jeg høre tdc play i mit tv

hej

er der nogen der kan hjælpe mig

jeg har sat mit anlæg til mit tv så jeg kan høre film og tv i mine højtaler men det kan jeg ikkke med hometrio er der nogen der har en løsning

11 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mikki1234.

For at få lyden bedst muligt ud af dit hometrio system, anbefaler jeg dig, at tilslutte bagpå vores tv box.

Tilslutning hvorhenne? Kan ses her: http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/tv/pdf/20090903/instalvejl_m_harddisk.pdf

Mvh. Lennart.

Dette er godt nok en ældre tråd, men jeg har samme problem nu hvor jeg lie har fået skiftet min trioboks ud med en ny. Den nye boks er der desværre kun et scarstik i. Har prøvet med flere forskellige løsninger, som bla. et scarstik med en box med 2 scarstik i. Vh Vita
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vitaP.

Er du sikker på det er en TDC hometrio  TV boks du har fået?

Vores tv bokse, multiroom(lille tv boks) eller almindelige med harddisk indeni, er allesammen udstyret med HDMI indgange & Scart indgange.

Kan du forklare dit problem, vedr. ingen musik i mine ekstrene højtalere vitaP?

Mvh. Lennart

er meget lav,forklaring på dette ...mvh michel

Ja selvfølgelig er det en hometrioboks jeg har fået, da det er det jeg betaler for. Den gamle gik i udu og den var udstyret med 2 scarindgange bagpå. Den nye er der kun 1 scarindgang bagpå. Det er jo det som er problemet. Fik måske formuleret mig forkert i det forrige indlæg. Vh Vita
Omdømme 1

Hej vitaP.

Jeg vil hermed ligge nogle billeder op så du kan se tilslutningsmulighederne bedst muligt.

Den nye boks du har modtaget skulle gerne se sådan ud bagpå:

http://billedeupload.dk/images/6jipy.jpg

Og som du kan se, er der både et scartindgang og en HDMI indgang. 

Dit problem må du beskrive lidt nærmere. Hvor opstår problemet? Har du et fladskærm eller et billederørs tv? Hvor ønsker du at lyden skal fremkomme? 

Mvh. Lennart

Kan ikke se dit billed, der er bare en firkant med et rødt X

Men der er både en scar indgang og hdmi stik på boksen bagpå.

Problemet er ganske enkelt at der på den GAMLE boks var 2 scar indgange hvor der på den nye jeg lige har fået er 1.

Har sorround andlæg, men vil gerne have lyden fra trioboksen gennem sorround anlægget og til det, mangler jeg et extra scarstik indgang.

Ellers vil jeg gerne vide hvordan jeg får tilsluttet andlægget.

Vh Vita

Omdømme 1

hej vitaP.

Jeg forstår ikke hvordan du vil koble dit surround anlæg til via scartkabel.

Kan du forklare lidt mere om dit surround anlæg? mærke og model evt? 

Umiddelbart vil jeg da anbefale dig, at køre lyden gennem coxial kabel eller optisk toshlink (lys lyd) Men det kan jeg komme mere ind på med et model nummer på din forstærker.

Mvh. Lennart

PS. jeg har oprettet billedet af din tv boks, som et link ovenfor i sidste post.

Mit sorround andlæg er 3 år gammelt og har "kun" 2 scar stik bagpå

Derfor var jeg nød til at bruge disse.

Problemet er løst. Har været i TDC butikken i Ringsted og fået svar på mit problem.

Vh Vita

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Vil du dele svaret med os andre.

Mvh

Kim

Ja da Glad humørikon vores sorround anlæg er godtnok kun 2 et halvt år gammelt, men uden Hdmi stik eller andet. Der er kun et ledig scarstik bagpå, så det endte med at vi købte et nyt anlæg. Fik afvide at der skulle det bare forbindes med Hdmi til tv og så sørgede tv'et for resten. Har et nyt Samsung smart tv. Det skal hentes mandag eller tirsdag, så det bliver spændende.
Hilsen vita

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P