Ingen mails paa Freemail Konto

Hej,

et familiemedlem har en freemail konto hos TDC (jeg har os et [i] ) nemlig:  annegret@privat.dk . Hun siger nu, at kontoen  kan ikke vise indbakke eller noget ang. mails overhovedet.  Var hun ikke aktiv nok  og er den nu paa "standby" eller hvad er sket med kontoen ?

hilsen petro

8 Kommentarer

Hej Petro

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. 

Det er rigtigt I oktober anoncerede TDC at de lukker Freemail. Alle konti er ikke lukket på en gang, men det bliver også din tur. Hvis du skynder dig at kontakte tdc-kundeservise og siger du skal have din freemel hen på dit bredbånd, slipper du for at miste dine mails, som dit familiemedlem desværre har gjort.

Hvis du vil forsætte med din freemail/netbasic kommer det til at koste 29 kr. om måneden. Der er i øvrigt menge tråde her på forum der handler om dette emne.

Du kan læse mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Hvorfor ka hun saa logge sig stadigvaek ind og ser at et freemail konto er stadigvaek tildelt hendes login. Det gir ingen mening. Hun fik you ingen email, som sagde at email kontoen lukkes nu eller lign.

Hej Petro

Da jeg også kun er kunde, kan jeg desværre ikke svare dig på det spørgsmål. Jeg ved kun hvad jeg kan læse på den side jeg har henvist dig til. Du bliver nød til at kontakte kundeservise, for yderligere svar.

God weekend

Okay, tusind tak !

God weekend !

Hejsa

Hvis du får et svar hos kundeservise, håber jeg du lige skriver et par ord i din tråd. Det kunne være rart at høre hvorfor at kontoen er åben, men at der ikke kan ses mail.Overrasket humørikon Så er du også med til at hjælpe andre.

På forhånd tak.Glad humørikon

Hej Petro 

Har du fået opklaret mystreriet med din freemail konto?

Hej,

nej desvaerre ikke i nu.  Jeg har skrevet til TDC Bredbaand Kundeservice, men ingen svar i nu.

Hej

Du siger du har skrevet. Altså det er ikke for at tage modet fra dig, men du får altså et hurtigere svar hvis du ringer til TDC-kundeservise. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)