Ingen lyd i 9 måneder

• kt
  • 0 kommentarer
Hej,

Hvornår kommer den i linket nævnte software-opdatering?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-173476111&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Sidst jeg ringede til TDC fik jeg at vide, at i starten af marts måned troede man, at der ville komme ny software på boksene, således kunder med TV uden HDMI-stik også kunne få lyd og optagefunktionalitet.

Sker det inden boksen skal på pension?

Mvh.

Kim

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kt

Som du vil kunne se i et par andre tråde her på Forum, er vi i fuld gang med at opdatere software i Digitalmodtagere. Ifølge Microsoft skulle Tatung/Scart Audiofejlen være løst i den softwareversion der udrulles nu. De test vi selv har lavet på den nye Software, har også givet grund til optimisme vedrørende en løsning på denne fejl.

Årsagen til det lange forløb, er at det har krævet at Microsoft både har skullet identificere årsagen til fejlen, udvikle en en ny version af softwaren - samt der selvfølgelig skal bruges en vis tid til at teste, at der ikke er en masse nye fejl, i en ny version af software.

Du kan bl.a. følge med i status for udrulning af den nye Software/Klient i denne tråd: /t5/Tv/TDC-Play-p%C3%A5-TDC-TV-hvad-sker-der/m-p/30047#U30047

Mvh. Gitte

Tak for det.

Jeg ville lige sikre mig, at den softwareopdatering, der blevet skrevet om, faktisk indeholdt den for os længede ventede fejlretning.

Mvh. Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P