Ingen er logget på og alligevel får jeg denne besked...

Du kan desværre ikke se tv, da der er for mange personer i din husstand, som benytter TDC Play lige nu. Prøv venligst senere.

Hvad kan dette skyldes.

Jeg forsøger via min PC på mit arbejde at få adgang til TV via TDC play... Jeg har mobil og Hometrio løsning via TDC så det burde da kunne lade sige gøre...

Kunne se TV på vej til arbejde via mobilen, men prøver jeg via min arbejds PC får jeg denne trælese besked...

Jeg har logget mig af på min mobil, så det er ikke den som optager den ene adgang man har til at se tv uden for eget hjem...

Håber på snarligt svar :-)

9 Kommentarer

Jeg har også samme problem fra macbook pro

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jcbonde

Prøv at tjekke her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_play_tv_playfaq 

Kan det hjælpe dig?

Vend gerne tilbage, hvis ikke du finder svaret der.

Hilsen

Jeg sidder med samme problem.

Bruger mit login fra mit hometrio abonnement. Jeg kan først få lov at se TV, men da jeg så bliver nødt til at genstarte min internetforbindelse, så siger den pludselig at nu er der for mange brugere på, og nu kan jeg ikke få lov at logge ind.

Jeg har prøvet at logge ud, slette cookies osv. Det er SKIDE IRRITERENDE!

Det samme her. Har kun den ene PC - og mistede min internetforbindelse i få sekunder. Bagefter får jeg at vide, at vi er for mange i min husstand. Har logget af, genstartet prøvet alt - og alliggevel samme besked.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Bare lige en tanke... Husker i at logge ud hvis det er blevet brugt andre steder???

Jep, er ikke logget ind andre steder, hverken mobil eller tablets. Jeg tror det ligger i, at hvis man er logget ind og mister sin netforbindelse, så tror Play at man prøver at logge på med en ny forbindelse (ny ip) og derved registrerer den at man er for mange på.

Så medmindre man kører med fast ip, så tror jeg den vil lave dette trick hvergang man bruger en mobil forbindelse. Det er vildt irriterende :-(

TDC - Get it fixed så vi kan se noget TV på arbejde! :-)

Det er jo svært at logge ud, når man mister sin internetforbindelse - det er i den situation, det nu er sket hos mig. Når forbindelsen så kommer igen, så kommer beskeden "Du kan desværre ikke se tv, da der er for mange personer i din husstand, som benytter TDC Play lige nu. Prøv venligst senere."

Spørgsmålet er, hvor lang tid der går, før at den logger en ud. Er det timer eller dage?

Og for lige at svare på mit eget indlæg, så er der gået ca. 2 timer nu, og jeg har fået lov til at logge på igen.

Så tror måske den magiske grænse hedder 2 timer, hvis du er logget ind og din netforbindelse ryger. 

Det er en ommer TDC :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P