Ingen indgående mail til nyoprettet konto på iPad.

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en iPad, men har desværre et problem med opsætning af indgående mail til nyoprettet mailkonto (7/1). Jeg får meddelelse om, at ipad'en ikke kan hente post -"Brugernavnet eller adgangskoden til "pop3.mail.dk er forkert". Benytter jeg derimod min gamle emailadresse til indgående post, fungerer det fint. Men så forsvinder fordelen ved at kunne adskille posten på forskellige mailkonti. Nyoprettet mailkonto vil jeg gerne benytte på ferie m.m. Jeg har ialt oprettet 3 mailkonti på min PC samt en konto hos TDC. Jeg har prøvet at skifte password på indstillinger i "Mit TDC"

Gode løsninger vil være velkomne.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

her en vejledning til opsetning af Mail på ipad.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Tak for dit hurtige svar.

Desværre har jeg afprøvet vejledningen med den ene finger på udskriften og de andre på tasteturet. Men uden held. Det undrer mig bare, at jeg er i stand til at afsende mail fra iPad'en og ikke være i stand til at modtage mail. Benytter port 110 til indgående post, som skulle være OK.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kan desvære ikke finde e alternativ mail opsetning. men bliv hænggene da det kan være andre dar an hjælpe dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)