Ingen fornyelse på 100 gratis film

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 11 kommentarer
Vi har Plusabonnement og glæder os til hver den 1. i måneden til at se nye titler. I starten af august blev der ikke udsendt de lovede 17 nye titler, som ellers blev præsenteret på TDC.dk.

Senere læste jeg mig frem til, at der grundet tekniske vanskeligheder, ville blive udsendt de nye film i uge 32.

Nu er vi midt i uge 32 og der er stadig ingen nye film. TDC fremhæver ellers ved prisforhøjelse for nogle måneder siden, at der til gengæld er gratis film med garanteret månedlige udskiftninger.

Så kunne jeg fristes til at anmode om en prisreduktion, MEN så smålig vil jeg ikke være. Jeg vil hellere udbede mig en klar besked om, hvornår disse forbitrede film kommer /#

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Kiggede lige selv på sagen, og det ser ud til at de tekniske vanskeligheder, endnu ikke er blevet løst.

Der er desværre ikke noget præcis tidspunkt, på hvornår de nye film dukker op.

Men kunne forestille mig, at de annoncererer på nedenstående link, når det kommer til at virke igen Glad humørikon

http://mit.tdc.dk/publish.php?id=30202

Alex

Jeg er så totalt træt af TDC og deres fejlagtige regninger , og at de dertil ignorérer at have lovet "gratis" film , i forbindelse med prisforhøjelser , er total ligegyldighed over for deres kunder.

Prøv at granske en almindelig regning fra TDC :

På min regning figurerer en post som " ANDET " ( ! )  kr. 20,-     Det kan man sgú da ikke !

Hvad er " ANDET " ?

Når jeg gør opmærksom på fejl , og det så sker at rettidig betalingsdato overskrides , på grund af TDC`s sløve behandlingstid , så gør jeg naturligvis også opmærksom på det . Så går TDC ind og rykker betalingsdatoen , til tingene er på plads. Sådan set fint nok , hvis de så bare ikke efterfølgende opkrævede morarenter , for for sén indbetaling. Det holder jo slet , slet ikke.......

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)