Svar

ingen forbindelse til netværk

har fået en konto med 2 timer taletid og 5 gb trafik. Men kan ikke connecte til TDC netværk. Kan kun foretage nødopkald. Vil tro at det har virket indtil at mobilen løb tør for strøm. Da jeg startede min Desire igen, var der altså ingen netværk. Så hvordan får jeg aktiveret mit simkort ? Har forsøgt at tænde og slukke, og fjerne pinkode. Intet hjælper. Er der et sted i selvbetjening hvor jeg kan gøre noget ?

HTC Desire. Havde TDC simkort i forvejen og taletid, indtil abonnement blev ændret igår.

icon

Bedste svar af Line_tdc 3 november 2011, 09:45

Jeg vil anbefale dig at teste dit simkort i en anden mobiltelefon, og se om det virker her.

Virker dit simkort heller ikke i en anden telefon, er det helt klart simkortet der er problemer med, og så skal du kontakte enten en af TDC's butikker eller kundeservice på 80808010 for at få et nyt.

Du finder den nærmeste butik her: http://privat.tdc.dk/butik/                  

Virker det uden problemer i en anden telefon, er det selve telefonen, der fejler. Viser det sig at være selve telefonen, vil jeg anbefale dig at tage den med i den butik, hvor du har købt den, og få dem til at teste den. Det kan være den så skal have en reparation eller en opdatering.

Mvh Line

Se original

5 Kommentarer

Jeg vil anbefale dig at teste dit simkort i en anden mobiltelefon, og se om det virker her.

Virker dit simkort heller ikke i en anden telefon, er det helt klart simkortet der er problemer med, og så skal du kontakte enten en af TDC's butikker eller kundeservice på 80808010 for at få et nyt.

Du finder den nærmeste butik her: http://privat.tdc.dk/butik/                  

Virker det uden problemer i en anden telefon, er det selve telefonen, der fejler. Viser det sig at være selve telefonen, vil jeg anbefale dig at tage den med i den butik, hvor du har købt den, og få dem til at teste den. Det kan være den så skal have en reparation eller en opdatering.

Mvh Line

Hej Line

Telefonen fejler intet. Havde TDC taletid som fungerede igår før jeg fik abonnement hos jer. Derfor fungerer telefon og simkort. Medmindre I bruger en anden type simkort til vaucher.

Har tilmeldt mig automatisk betaling igår. Og der er et stigende forbrug af megabyte på min konto når jeg tjekker min TDC konto. Har bare ingen forbindelse til TDC netværk eller mobildata. Forbrug steg igen i nat, og er nu på over 130 MB.

Lidt et problem at jeg ikke kan modtage sms og opkald. Kan ringe ud med SIP fra min laptop som eneste løsning.

Har sendt endnu en mail til support. De siger at jeg er på netværket, hvilket bare ikke er tilfældet. Så jeg er lidt forvirret når de siger at jeg er på netværket og jeg kan se at mit forbrug af MB stiger når jeg ikke har været på jeres netværk siden engang igår. Support har tjekket mit sim nummer 2 gange, og siger som sagt at jeg er på netværket. Ret mystisk. Kan nemlig slet ikke forbinde til netværket.

Okay.. tager ind til en TDC butik. Er en ret alvorlig situation.

Går ud fra at de kan lave et nyt SIM med det samme. Hvis det altså er overgangen fra vaucher til abonnement der er årsagen til det tekniske problem.

Hej Line

Er ikke løst.

Jeg var forbi en TDC butik. Fik ikek noget nyt SIM, men fik at vide at min telefon var problemet.

Har installeret ny ROM, og TDC SIM virker stadig ikke. Men mit udenlandske Orange SIM connecter fint. Ergo er min telefon i orden.

Ikke nogen hovsa ROM, men en HTC ROM.

Besøger jeres forretning igen imorgen, og håber så at jeg kan få et nyt SIM på stedet, for nu har det her kostet mig en hel del tid.

Simkortet er problemet. Var forbi 2 af TDCs forretninger igår. Den ene forretning havde ikke noget der virkede overhovedet, men havde dog stadig åben af en uforklarlig årsag. Nr.2 forretning fik mig overbevist om at telefonen var problemet. okay.. selvom jeg bad om et nyt simkort, måtte jeg gå i troen om at TDC havde ret. well... så måtte jeg tjekke telefonen igen. Den fejler ikke noget. Altså.. en fungerende telefon der STADIG giver en meddelelse om at simkortet er problemet. En telefon connectede fint på TDC taletid, men bestilling af abonnement IKKE kan connecte til TDCs netværk. altså.. Helt tydeligt SIM kortet der er problemet. okay.. så nu har jeg faktisk været rundt til 2 butikker. og forsøger IGEN idag.

Men idag vil jeg ganske enkelt forlange et nyt SIM, og vil IKKE tale med jeres teknikere, eller høre på jeres søforklaringer. Og hvis I ikke vil give mig et nyt SIM kort, så må vi jo finde en pris, for jeg har IKKE tænkt mig at gå forgæves 2 gange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Venlig service fra jeres side, men utrolig lidt viden.

Jeg har hele tiden holdt på at SIM kortet var problemet, men hvem lytter ???

Ringe service. undskyld. men virkelig ringe. 3 dage uden telefon so far på grund af TDC. Danmarks største teleselskab, eller måske bare det ældste ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)