Ingen forbindelse til mit TDC Play musik


  • BGS
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

 

Jeg får følgende fejl på min Iphone 4s og ipad i fobindelse med afspilling af musik. 

 

Ingen forbindelse , Tjenesten svare ikke . Du har ikkke forbindelse til internettet eller serveren svare ikke. Prøv venligst sener. kan kuntrykke OK.

 

Har prøver at bruge de veledninger i har på jeres hjemmeside.

 

Har i andre gode forsalg?

 

 

Bent

mobil

 

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej BGS,

Du må meget gerne fortælle hvilke vejledninger du har brugt/hvad du helt præcis har prøvet, så at du evt kan få andre løsningsforslag.

Mvh
Jeg har haft afinstalleret App.

Prøvet at fjern forbindelsen til TDC net.

Slået under Foto TDC til.

Den bliver ved med at skrive ingen forbindelse.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen BGS

her er nogle forslag:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32971

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=23461&dogtag=p_help_play_musik_faq

men, det virker som om du skal tage kontakt til hotline?

Ellers kan du også prøve, at lave en "reset" på dine enheder - hold home- og sluk-knap nede samtidig, indtil du ser æblet (ca 10 sekunder), slip og enheden starter op på ny.

Du kan læse mere om hvad det betyder for dine enheder ved at google "Reboot or Reset IOS"

Mvh

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)