Ingen forbindelse i Hvidovre?

Hejsa!

Siden jeg kom hjem fra arbejde til hjemmet i Hvidovre, har jeg været uden forbindelse på min iPhone.

Jeg kan hverken ringe, sende sms eller mms.

En gang imellem får jeg fuld signalstyrke, men så snart jeg forsøger at sende en sms ryger forbindelse totalt. Omkring kl. 19 kom et hul, hvor to sms-beskeder udefra tikkede ind (én havde været et par timer undervejs, den anden var fem minutter gammel) - men jeg nåede ikke engang at skrive et svar, før forbindelsen røg igen.

Har dårligdommen fra Fyn og Jylland i går spredt sig til Hvidovre, eller er der noget, jeg overser et sted..?

VH

6 Kommentarer

Jeg har heller ingen netdækning her ved Horsens?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Problemet i går var med det mobile datanet og har der for ikke haft indflydelse på afmindlig mobil telefoni.

Du kan prøve at tjække drift info for at se om dit problem står der.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Tak for link - men det var desværre en nitte. Så vidt jeg kan se, er hverken Hvidovre eller Horsens på listen.

(En del af nabobyen Valby blev godt nok ramt i går aftes fra omkring 17.30, men problemet er først opstået i Hvidovre i dag, og vi bor en del kilometer fra Valby-masten, så jeg går ud fra, at den ikke har noget med det at gøre.)

Hej.

Jeg har også fuldstændig samme problem. I går startede den dog bare med at hoppe af nettet og jeg skulle bare vælge udbyder igen før det virkede. Men nu er nettet fuldstændig væk.

Skal lige siges jeg har M1, men de kører på TDC's net.

.... og jeg bor også i Hvidovre! Blinkende humørikon

Jeg var lige et smut inde på Vesterbro. Forbindelsen kom tilbage, allerede da jeg havde kørt 500 meter og havde nået kanten af Valbyparken.

Jeg bor lige ved Hvidovre Rådhus; måske er problemet meget lokalt?

Det ville være rart at høre et bud på en løsning fra TDC, for hold da k..., hvor er det irriterende at være uden sms og telefonkommunikation, nu man har droppet fastnet. (Og hvis jeg skal være lidt teatralsk, håber jeg ikke, min datter falder og slår hovedet alvorligt på en aften, hvor naboerne er ude og ingen andre telefoner er inden for rækkevidde...)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)