Ingen forbindelse


  • Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har problemer med at få TDC PLAY til at virke på mobilen (iPhone 5).

Beskeden lyder: "Ingen forbindelse. Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere." Det har jeg gjort flere gange over flere dage - uden held! Forbindelsen er der, for jeg kan godt få det til at virke trådløst på min bærbare computer.

Er der hjælp at hente?

 

 

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Stulla

Ja, der er hjælp at hente.

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play-se-ogs%C3%A5-her-ang-WebTV/m-p/107402/thread-id/4425 

Lidt inde i tråden har du en post af "Ulf" hvor der står følgende:

Det kunne godt lyde som om app'en kløjs lidt i jeres login/abonnementer. Prøv følgende:

 


1. Sluk for wifi på din iPhone (hvis det er tændt)
2. Gå ind i musik området
3. Vælg ”Indstillinger” i bundmenuen
4. Slå ”logget ind” fra
5. Vælg ”Fjern tilknytning til TDC”
6. Klik ” Fjern tilknytning”
7. Vælg en sang - login skærm kommer frem

8. Login
 
Prøv om ikke det virker for dig. Hvis ikke, så skriv igen, men skriv i ovenstående tråd, der bliver du svaret hurtigere.
 
God fornøjelse
hilsen

Tak for svaret.

Men dagen efter jeg skrev indlægget, virkede det hele underligt nok igen (?).

Skulle problemet atter opstå, vil jeg naturligvis følge din anvisning.

Stor hilsen

Stulla.

Jeg har ofte samme problem

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)