ingen forbindelse

Betaler i dyre domme for tv, mobil og internet (10/1 forbindelse) og nu har jeg næsten ingen up og download (0,03 og 0,65) har prøvet at genstarte det hele og slukket på stikkontakten, hvilket nu har resulteret i at jeg heller ingen tv signal har. Så ringer man til TDC hotline, men de har lukket, troede det var en stor virksokmhed med en smule kundepleje. Tror sgu det er slut med TDC for mit vedkommende fra på mandag

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Var det ikke smartere at få løst problemet for da det sansynligvis er hjemme ved dig fejlen er ville du få samme fejl selvom du vælger en anden udbyder.

der kan være memge grunde til at du oplever en dårlig forbindelse.

prøv at måle din forbindelse hastighed igen, hvor du søre for at alt andet end den computer du måler fra er tændt og at du ikke køre på trødløst netværk du skal også søre for at alle P2P programmer(Limewire, bittorrent, med flere) er slukket.

det kan også være de kabler der går ind i dit hus der er gamle eller bare dårlige, derfor ville du ikke kunne opnå en serlg høj forbindelse, og skulle nok overveje at få fat i den elektrikker.

tilsidst, du kan da umuligt være sur over at TDC har lukket en Lørdag aften

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P