Ingen afspiller aktiv

Kære TDC! Jeg har netop fået en ny Huawei Y300 som jeg faktisk synes er virkelig fin. Den er baseret på Android 4.1.1. Men jeg kan ikke aktivt bruge TDC Play på den. Jeg kan se Programoversigt men ikke afspille. Her skriver den både til musik og TV (når jeg er på HomeTrio hjemmenetværket) "Ingen afspiller aktiv". Jeg har ledt i forum efter et svar, men ikke fundet noget. Jeg har ligeledes en Kinøjser tablet med android 4.0.4. Og den siger det samme. På computeren der er med windows 7 er der derimod ingen problemer. Iøvrigt skriver telefonen også "Ingen afspiller aktiv" når jeg er på det mobile netværk. 

Er der noget jeg kan gøre indstillingsmæssigt eller hvordan? Jeg ved godt I måske har svært ved at få tid til at svare personligt, men jeg vil virkelig værdsætte hvis I kunne svare på forum, hvis/når I har en løsning. Min kone glæder sig nemlig enormt til at høre musik når hun går med hunden. Måske andre også kunne tænke sig en fremgangsmåde til at løse det. Jeg er formentlig ikke den eneste med det problem. Ellers god arbejdslyst og ha' en god dag. Med Venlig Hilsen Ralph Elm Hansen

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg går ud fra den kommer med beskeden når du klikke på play knappen på forsiden?

Ingen player er aktid siger den nemlig også altid hos mig hvis man klikker på play > knappen.. Men man skal trykke på musik knappen inden i cirklen, vælge noget musik og derefter skulle musikken starte..Det er vist kun herefter man kan bruge play> knappen til at starte musikken igen hvis man har pauset musikken..

har samme problem med min android tablet med ingen afspiller aktivt og vil jeg se webtv crasher den hver gang det eneste der funker det er radioen i app´en,. er der nogen løsning på det her?? havde håbet jeg ku se tv på min tablet, skal lige siges på min iphone funker det perfekt ,. hvorfor så ikk på android. ?????

Ralphelmhansen skrev:
Kære TDC! -Måske andre også kunne tænke sig en fremgangsmåde til at løse det. Jeg er formentlig ikke den eneste med det problem. -Jeg ved godt I måske har svært ved at få tid til at svare personligt, men jeg vil virkelig værdsætte hvis I kunne svare på forum, hvis/når I har en løsning.-Ellers god arbejdslyst og ha' en god dag. Med Venlig Hilsen Ralph Elm Hansen

Hej Ralph 

For ikke at du skal blive for skuffet, vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at det er i et kundeforum du skriver dit indlæg i. Når du skriver her, er du anonym, og forum fungerer sådan, at har du et problem, er der sikkert andre der også har det, og så kan de også blive hjulpet, når de ser de svar du får. 

Du skal dog ikke fortryde du har skrevet her, da rigtig mange kunder forsøger at hjælpe, med de erfaringer de har haft eller har. I denne tråd er der allerede et par stykker der har reageret på dit gode indlæg.   

Håber du og din kone snart kan komme til at høre musik på gåturen. Glad humørikon

ps. Det virker på min samsung med android.

Jeg blot tak for svarene. Musik og tdc play som sådan fungerer på telefonen, men android tabletten nægter stadig at samarbejde. Jeg tror måske det var et for billigt køb. Men telefonen var nu også det vigtigste.

Hej.

Jeg har en Samsung Galaxy tab 2, 10.1 og ønsker at se TV. Når jeg trykker på cirklen med TV´et får jeg TV-oversigten og her sker intet uanset hvad jeg trykker på, og dog........nederst i venstre side har jeg 3 små vandrette streger, et "klik" på den og jeg får 2 valgmuligheder: Indstillinger og Afspiller. Indstillinger et et stort afsnit for sig (Jeg er logget ind Glad humørikon) "Klik" på Indstillinger giver mig meldingen: Ingen afspiller aktiv. Hertil er jeg nået, hvordan når jeg i mål?

Mvh og

God Sommer

følger lige med her,. har nemlig samme problem,. dog kan jeg når jeg vælger tv og tv oversigten kommer frem vælge se tv og så skriver den der skete en fejl og lukker ned Trist humørikon ,. funker fint på min iphone,. men ikk min tab desværre Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)