Ingen afgang til TDC PLay

Efter login får jeg at vide, at jeg ikke har adgang til TDC Play. Når jeg vil tilmelde mig får jeg at vide, at jeg allerede er tilmeldt TDC Play. SÅ flot, TDC

23 Kommentarer

Jeg har samme problem

Kan se der er en anden bruger udover os som har samme problem. Må være noget generelt. 

Samme problem her Trist humørikon

- og her, har forsøgt ALT hvad TDC beskriver og det virker ikke. Jeg kan godt afspille filer jeg har hentet tidligere, men filer hentet igår kan ikke afspilles !

Samme problem! Ret træls - KOM IND I KAMPEN TDC!!

jeg har samme problem. det er virkelig træls. både min teenage datter og jeg har været på siden vi fandt ud af at man have 1 mill. cd i fjernbetjeningen. HJÆLP!!!!!!!!!

Og det samme her...... Har prøvet at ringe til TDC om jeg gør noget forkert, men måtte lægge på efter at have ventet i 22 minutter.......Er sgu lidt tungt ;-(

Se i tråden: TDC-Play-licensproblem:

/t5/TDC-Play/TDC-Play-licensproblem/td-p/60545

[Efter login får jeg at vide, at jeg ikke har adgang til TDC Play. Når jeg vil tilmelde mig får jeg at vide, at jeg allerede er tilmeldt TDC Play ...]

Samme problem her, men kun ved brug af nyere pc med Winows 7, 64 bit og IE9.

På en ældre pc med Windows XP, og IE8 fungerer login og download fint.

TDC oplyser at der pt. er problemer med TDC Play, og at de arbejder på problemet.

Er der andre som genkender problemerne på bestemte platforme?

Både min bærbare og stationære PC er med Windows 7, 64 bit og jeg bruger Firefox.

Så jeg har desværre ikke mulighed for at bruge det på en PC med Windows XP.

Jeg har også en Windows 7 pc. Siden i går kan jeg ikke logge på. På min gamle pc med windows Xp kan jeg godt. Jeg ved ikke om det skyldes den Microsoft opdatering der blve rullet på fredag aften. Men den er under kraftig mistanke. I morgen prøver jeg at ringe til TDC support i håb om hjælp.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

@Skatter: hvilken opdatering var det du fik?

Der var driftforstyrelser på Play tjenesterne fredag og lørdag. Hvis der er nogen af jer som ikke har fået jeres play-rettigheder tilbage vil jeg meget gerne høre fra jer.

DBH

C

Hej Chiz,

Jeg fik en kritisk Windows 7 opdatering- som automatisk installeredes da jeg slukkede min pc. Lørdag kunne jeg ikke komme på og det kan jeg stadig ikke via min IE browser. Men Firefox virker. Så det ser ud til at der et problem med TDC play og Internet Explorer.

ChriZ: Patchene hed KB2570947 og KB2616676

Omdømme 2

Tak Skatter

Har du prøvet denne opdatering: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

DBH

C

Jeps...den havde jeg lavet en af de andre gange der var fejl med licenserne og så fik jeg det til at virke. Problemet er ikke licensen, men at jeg ikke kan få lov at logge på, via Internet Explorer. Jeg kommer aldrig ind og får heller ikke en fejlmeddelse. Men jeg kommer på TDC forum, så systemet ved godt jeg er på.... 

Har samme problem som alle andre i denne tråd.Hvornår bliver problemet løst?

Omdømme 2

@Skatter: hvilken IE bruger du?
@Kim: det er flere forskellige fejl der er indrapporteret i denne tråd.

DBH

C

Jeg bruger IE version 9.08.8112.

/Skatter

Omdømme 2

Tak

Jeg har prøvet den en del gange efter hånden, men internet explorer lukker ned hver gang jeg trykker på linket. Jeg er aldrig kommet frem til siden.

Hov, jeg mente det link som en tdcmedarbejder anbefalede for

et par indlæg siden.

det samme her

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8