Ingen ADSL synkronisering

De seneste 3 uger har jeg oplevet at vi i perioder på 2-4 timer har fejl på at komme ud på internettet.
Fejlen i browser er : "Ingen ADSL synkronisering. Kontroller kabel forbindelser og referer til installations guiden for yderligere information." 
Der vises så et login billede til sagembox.home/?org_url=www.google.dk.
der er også vist FAST35XX_TDCBOX.
Jeg har også Bredbåndstelefoni med i pakken. Når jeg har denne ADSL synkroniseringsfejl melder telefon optaget. Det gælder såvel når jeg vil ringe ud som når jeg ringer til telefonen.
Det er oftest om aftenen vi oplever denne fejl - og dermed kan jeg ikke ringe til TDC. når jeg har problemet.
På routeren blinker symbolet 'den med den ovale ring og de 2 trekanter'
Andre som har samme fejl?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Du bør ringe til 80808047 snarest muligt og gør det helst i dagtimerne. De vil så kunne sætte en monitor og bruge data fra denne til videre fejlbehandling

Jeg har nu fejlmeldt det til TDC.
Det er en ny situation, idet linien IKKE er kommet op endnu - det har den ellers gjort i de forrige udfald jeg har haft.

Der er jo mange som har prob med at få fejlmeldt. Derfor vil jeg lige fortælle om min del-success.
Jeg ringede til nummeret 08:03, og efter 2 spørgsmål der skulle besvares med et tast, kom jeg i musik-ventekøen. Efter yderligere ca 5 minutter meldte Martin sig i den anden ende. Han hørte på mine 3 observationer ('DSL-lampe der blinker', 'Ingen ADSL synkronisering', 'Telefon opkald ikke muligt').
Han sagde at DSL-lampen her var den vigtigste fejl at gå efter. Han målte på linien, og konstateterede den stadig er nede. Han har nu oprettet en sag hos TDC, og der skal teknikker ud. Der er tid dagen efter - så det har jeg bestilt.

Det var da hurtigt og effektivt. Nu håber jeg så at det løses i morgen :-)

Men for det ikke bliver alt for rosenrødt: Jeg skal nu være indenfor en radius af ½ time fra addressen i tidsrummet 07:30 > 16:00 i morgen. Det er ikke god kundeservice: At skulle reservere at bruge en arbejdsdag hjemme uden internet og telefon!! Heldigvis kan jeg arbejde fra en adresse tæt på min bopæl, og desuden har jeg en 3g-stick, så jeg overlever. 
Men det bør kunnne gøres mere fleksibelt.. Så hermed en opfordring til TDC. 

Hej

Jeg får tilsvarende sagembox login-billede som trådstarten, på en bestemt hjemmeside nemlig

http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?60-SL1000-Falco-Forum-%28all-years%29 som i stedet for viser mig http://sagembox.home/?org_url=www.apriliaforum.com og "Internet forbindelsen er afbrudt" [sic]

*kun* den side. *hver gang* er jeg ret sikker på...

Forslag? Tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P