Ingen adgang til webmail.

For noget tid siden fik jeg en behagelig overraskelse. Kapaciteten på min webmail, blev udvidet fra 10 mb til 250 mb. Denne webmail har været min primære mail gennem snart 10 år. Denne udvidelse bifaldte jeg, men gjorde ikke videre af denne ændring. Kort tid efter fik jeg en knap så behagelig overraskelse. Med posten modtog jeg en regning på et netbasis abonnement. Et abonnement som jeg har afmeldt for flere år siden. Brevet beskrev hvorledes jeg kunne (endnu en gang) opsige mit abonnement, og derved undgå at betale regningen. Endnu en gang afmeldte jeg Netbasis. Siden da har jeg forsat brugt min webmail som jeg i øvrigt er ganske godt tilfreds med.

Men siden i morges har jeg ikke haft for muligt at tjekke mails. Umiddelbart ser det ud til at min mailkonto er forsvundet. Jeg kan dog stadig logge ind på ”Mit TDC” og jeg kan se at min mailadresse stadig står registreret som min mail under ”Min Profil”. Men jeg kan bare ikke få adgang til indbakken.

Som tidligere skrevet har denne mailadresse fungeret som min primære mailadresse gennem 10 år og derfor har jeg udover adressekartotek også gemte mails tilknyttet denne konto.

Hvordan for jeg adgang til min mailkonto og indbakke igen??

Jakob (xxxxxxxxxxxxxxxx)

Jeg har fjernet email adressen fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen

Martin, Moderator

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jakob

Eftersom du har opsagt dit Netbasis abonnement, kan det være årsagen til at din mailboks er lukket.

Indenfor 45 dage, er det muligt at gentegne abonnementet. Hvis det ønskes skal du kontakte Kundeservice.

Du kan se her hvornår det er bedst at ringe: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8