Ingen adgang til TDC play fra iPhone


Hej.

 

Jeg har oprettet et abonnement hos TDC (12. marts), men kan ikke få adgang til TDC Play - selvom jeg har tilføjet mit abonnement på min brugerprofil.

 

Jeg har opdateret iPhone app'en til seneste version (2.3), men får stadig fejlbeskeden

"Ingen forbindelse

Du har ikke adgang til tjenesten. Det kan enten skyldes at dit abonnement ikke giver adgang eller at der er problemer med dit TDC login"

 

Ifølge supporten (70703030), skyldes det at der pt er fejl på TDC Play - kan det passe - jeg kan ikke se noget under driftsinformation?

 

mvh

 

Anders

2 Kommentarer

Hmmm,

Efter at have talt med support forleden (og oprettet dette indlæg) begyndte mit Play login pludseligt at virke :-)

Hvem eller hvad der har gjort noget vides ikke - men nu er jeg (igen) en glad bruger af play musik :-)

mvh

Anders

Hej Anders

Underligt , men godt det virker.

Vil du være rar at klikke på Accepteret som løsning ud for dit eget indlæg, da din tråd ser ud til at være løst.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)